Welke wagen heb jij? Post your pics!

Wel knap dat je niet beoordeeld op het uiterlijk.
Azo een lelijk spel. :unsure:
Ale, elk zijn smaak he.

Edit: volgens mij ligt het aan het kleur, die zwarte delen komen voor mij verschrikkelijk over, moest die auto een donker kleur hebben, zou het al schelen imo.

Ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik die auto zo lelijk vind. Want bmw smijt echt met de kortingen om die EV’s verkocht te krijgen.
In het zwart valt die wel een stuk beter mee, omdat dan het design een pak minder opvalt.
Maar die 5,09m lengte is ook wel iets dat me serieus tegenhoudt.

Moet hier maar eens fier foto's komen posten van uw nieuwe slee :laugh:

Ik vind hem alleszins geslaagd, veel mooier dan de sedan. Jammer dat ze nog geen 3 serie elektrisch in touring hebben, is meer mijn maat.
Veel plezier ermee @gamer5

Moet hier maar eens fier foto's komen posten van uw nieuwe slee :laugh:
Is toch niet erg? Als ik hier de mijne zou posten vindt de meerderheid het een lijkwagen, maar ik ben er content mee. Als je enkel en alleen positieve reacties wil, moet je je auto gewoon niet posten zeker?
En ik heb niet het gevoel dat @gamer5 er niet mee om kan dat niet iedereen het een knappe auto vindt. Hij is er terecht trots op, maar dat wil niet zeggen dat iedereen dat mooi vindt.

De M5 is, tot iedereens verrassing, eigenlijk redelijk scherp geprijsd. Is 2-3K meer dan de huidige M5.

Ziet er prachtig uit, maar begrijp niet dat ze niet onmiddelijk met een touring komen.
Je zou er van verbaasd zijn hoeveel mensen eerst de sedan gaan pakken in afwachting van de touring en die dan inruilen tegen een '''''''''''''''''''goede''''''''''''''''''' deal die ze op voorhand hebben '''''''''''''''''onderhandeld'''''''''''''''''. Gewoon zodat ze als eerste met die dingen kunnen rondrijden enzovoort.

Ik ken zo iemand die dat doet met Porsches en BMWs en eigenlijk huurt die gewoon een model voor 10-20k :')

Alleen met zijn i4 heeft die eens winst gemaakt.

die M3 tourings verkopen toch ook als zoete broodjes zeg.
Heb er de laatste 2-3 weken hier 6 over de vloer gehad voor PPF.

Slechts 1 had een achterbank :laugh:

Ow enkel maar een groen kleurke :unsure:

Ondertussen al 1,5 maand aant bollen met de miata en bijna 3000km op de klok. Soms stel ik me de vraag waarom ik me 10x meer amuseer met de mazda dan de lotus.

Denk dat er een paar factoren meespelen: - Geld, de lotus “shell” crashen zal financieel pijnlijker (100% kans op perto) zijn dan een cheape mazda, onderdelen… dus basically meer gemoedsrust als ik rondrij
- motor vooraan dus speelser op de achterkant.
- comfort, luxe, gebruiksgemak

200% tevreden met de aankoop. Wellicht voor mij ook de beste moderne rijdersauto op de markt. Is ook gewoon een gokart op de baan.

Uit verveling kijk ik op autoscout nog wel eens naar een “cheape” boxster 987 of 718. Mits financiele meevaller wil ik die porsche badge wel eens 😅 Zal wel een functie krijgen als 3de wagen voor autosnelweg cruiser/weekend car. Someday..

Ow enkel maar een groen kleurke :unsure:

Ondertussen al 1,5 maand aant bollen met de miata en bijna 3000km op de klok. Soms stel ik me de vraag waarom ik me 10x meer amuseer met de mazda dan de lotus.

Denk dat er een paar factoren meespelen: - Geld, de lotus “shell” crashen zal financieel pijnlijker (100% kans op perto) zijn dan een cheape mazda, onderdelen… dus basically meer gemoedsrust als ik rondrij
- motor vooraan dus speelser op de achterkant.
- comfort, luxe, gebruiksgemak

200% tevreden met de aankoop. Wellicht voor mij ook de beste moderne rijdersauto op de markt. Is ook gewoon een gokart op de baan.

Uit verveling kijk ik op autoscout nog wel eens naar een “cheape” boxster 987 of 718. Mits financiele meevaller wil ik die porsche badge wel eens 😅 Zal wel een functie krijgen als 3de wagen voor autosnelweg cruiser/weekend car. Someday..
Kans op perto is niet hoger bij Lotus dan bij Mazda. Snap niet goed waar je dat haalt.
Een economische perto is aanzienlijk hogere kans bij een Mazda dan bij een Lotus, net doordat ze ook minder waard zijn.

Kleine schade, dat suckt bij een Lotus omdat ze dan front of rear clamshell moeten vervangen. Het chassis plooit echter niet snel dus moet al een stevige plets zijn. Ik vind dat prijs argument toch wel ergens vreemd, dat noemen ze toch omnium? Het is nu niet dat de vrijstelling op een elise zo aanzienlijk hoger is dan op een MX-5 :)

Als het prijs aspect de grootste factor is voor mindset om u te amuseren: oude MX-5 of een MR2, dan rij je pas cheap met een funcar ;)

Kans op perto is niet hoger bij Lotus dan bij Mazda. Snap niet goed waar je dat haalt.
Een economische perto is aanzienlijk hogere kans bij een Mazda dan bij een Lotus, net doordat ze ook minder waard zijn.

Kleine schade, dat suckt bij een Lotus omdat ze dan front of rear clamshell moeten vervangen. Het chassis plooit echter niet snel dus moet al een stevige plets zijn. Ik vind dat prijs argument toch wel ergens vreemd, dat noemen ze toch omnium? Het is nu niet dat de vrijstelling op een elise zo aanzienlijk hoger is dan op een MX-5 :)

Als het prijs aspect de grootste factor is voor mindset om u te amuseren: oude MX-5 of een MR2, dan rij je pas cheap met een funcar ;)
Moet toch een beetje pijn doen: de enige hier die óók met de door jou als superieure rijderswagen bestempelde Lotus rijdt, rijdt liever met een MX-5.

Mopje hé

Moet toch een beetje pijn doen: de enige hier die óók met de door jou als superieure rijderswagen bestempelde Lotus rijdt, rijdt liever met een MX-5.

Mopje hé
Ik voel me hier een beetje in de poep gepakt.

FYI, dat economische punt was gewoon objectief correct.
Het ding is, ik ken Scifo irl. Hij heeft nogal de gewoonte om zichzelf ook altijd tegen te spreken, vandaar de reactie haha. (you know I'm right @Scifo )

Speels, yes, MX-5 meer speels maar hij drift niet graag. Dus nogal raar pro argument (voor hem dan) :tongue:

(Zit hier trouwens meer volk met een Lotus dan je denkt, zover ik weet kan ik er al 3 opnoemen).
Binnenkort 4, wanneer gaan we samen hand in hand naar de showroom @poeperman ?

Binnenkort 4, wanneer gaan we samen hand in hand naar de showroom @poeperman ?
Poeperman heeft ooit een testrit gedaan met een basis Elise'tje, met de 1.6 (Toyota?) motor. Ik vond dat toen serieus indrukwekkend moet ik toegeven, maar niks voor mij :)

Toen twijfelde ik tussen een Elise en een S2000, en het is een E46 320d geworden.

Nu een soccermom EV

Poeperman heeft ooit een testrit gedaan met een basis Elise'tje, met de 1.6 (Toyota?) motor. Ik vond dat toen serieus indrukwekkend moet ik toegeven, maar niks voor mij :)

Toen twijfelde ik tussen een Elise en een S2000, en het is een E46 320d geworden.

Nu een soccermom EV
Nen buzz ID

Terug
Bovenaan