Tijdloos
Active member
Noem je mij nu een glue sniffer?De new car smel is die lijm dat je ruikt.
It smelled nice okay!!!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noem je mij nu een glue sniffer?De new car smel is die lijm dat je ruikt.
Klopt niet. Die geur komt uit de polymeren (oa plastic) die gebruikt worden in het interieur.De new car smel is die lijm dat je ruikt.
Idem voor die vetzakkerij op uw voorruit trouwensKlopt niet. Die geur komt uit de polymeren (oa plastic) die gebruikt worden in het interieur.
Euh ik heb toch begin deze maand mijn iX3 in ontvangst genomen en er is toch wel een mooi verschilletje met Tesla (na testritten met 3/Y van kameraden). En ik kom van een X1 2018, dus niets voelt voor mij verouderd aanWelke bmw dan? De iX3 is intussen al een verouderd model en de i4 kan enkel als je de ruimte niet nodig hebt.
De rest vind ik nu niet echt mooie auto’s en zou dan veel liever mijn geld aan een tesla geven.
Even ‘lelijk’ maar meer bang for buck.

De iX3 is inderdaad een veel mooiere auto dan tesla. Ik doel eerder op de i5 en KIA’s en dergelijke.Euh ik heb toch begin deze maand mijn iX3 in ontvangst genomen en er is toch wel een mooi verschilletje met Tesla (na testritten met 3/Y van kameraden). En ik kom van een X1 2018, dus niets voelt voor mij verouderd aan![]()
Dat is ook wat overdreven, een iX3 start aan 70k€ en een Model Y aan 46k€. Het prijsverschil is groot, maar het is 50% meer, niet 100% meer...Mag ook wel dat de iX3 een stuk mooier is, kost bijna het dubbel :')
Ja ik was aan het 40k model Y en 3 aan het denken (-5k premie)Dat is ook wat overdreven, een iX3 start aan 70k€ en een Model Y aan 46k€. Het prijsverschil is groot, maar het is 50% meer, niet 100% meer...

Nu, momenteel klopt dat, maar toen ik voor mijn iX3 ging kijken, kostte die minder dan de Model Y...Ja ik was aan het 40k model Y en 3 aan het denken (-5k premie)
Beetje overdreven inderdaad, maar technisch wel bijna het dubbel![]()

*soccer momiX3 blijft natuurlijk wel een bompa bak
Tenzij je off-road gaat natuurlijk
Klopt, enige reden om deze te verkiezen boven een 3 touring is omdat uw slechte rug de lage instap niet meer aankan.iX3 blijft natuurlijk wel een bompa bak
Tenzij je off-road gaat natuurlijk
Of omdat de 3 touring niet in EV bestaat natuurlijk...Klopt, enige reden om deze te verkiezen boven een 3 touring is omdat uw slechte rug de lage instap niet meer aankan.
Of omdat je gewoon liever de X3 hebt dan de 3 touring.Klopt, enige reden om deze te verkiezen boven een 3 touring is omdat uw slechte rug de lage instap niet meer aankan.
Klopt, enige reden om deze te verkiezen boven een 3 touring is omdat uw slechte rug de lage instap niet meer aankan.

Waarom is een X3 juist asociaal?Zoals ik al zei dus bompa bak
Was een mopje he mannen ieder zijn ding maar een SUV blijft asociaal.
Waarom is een X3 juist asociaal?
Alleen klopt dat verhaaltje van gewicht al niet meer.![]()
![]()
Opkomst SUV’s een van de belangrijkste redenen dat CO2-uitstoot blijft stijgen - Joop - BNNVARA
De toenemende populariteit van SUV’s is een van de belangrijkste redenen dat de wereldwijde broeikasgasuitstoot blijft stijgen. In het afgelopen decennium steeg de CO2-uitstoot door SUV’s met bijna 550 megaton naar circa 700 megaton. Dat schrijft het Internationaal Energieagentschap..www.bnnvara.nl
![]()
Mensen die SUV rijden zijn officieel asociaal, volgens onderzoek
En het staat op het internet, dus...topgear.nl
![]()
Voert Europa speciaal rijbewijs voor SUV-rijders en lagere snelheid voor jonge automobilisten in?
Het Franse EU-parlementslid Karima Delli zint op strengere maatregelen voor SUV-rijders. De auto's zijn al langer het doelwit van klimaatactivisten vanwege de vervuiling die ze uitstoten en ook van verkeersveiligheidsinstanties, omdat ze een gevaar zouden vormen voor kwetsbare...www.hln.be
![]()
“Mensen met SUV’s zijn asociale hufters”
Dat heeft een onderzoek uitgewezen, en bijgevolg is hiermee het cliché nu officieel.p-magazine.com
Dus ook asociaalAlleen klopt dat verhaaltje van gewicht al niet meer.
De nieuwe BMW M5 weegt bvb 2510kg
een X5 50e weegt 2395kg
en een BMW iX 2440kg.
De sedan weegt dus het meeste...
Een iX3 weegt ook niet significant meer dan een VW ID7, en dat is een stationwagon...