Welke wagen heb jij? Post your pics!

Welke bmw dan? De iX3 is intussen al een verouderd model en de i4 kan enkel als je de ruimte niet nodig hebt.
De rest vind ik nu niet echt mooie auto’s en zou dan veel liever mijn geld aan een tesla geven.
Even ‘lelijk’ maar meer bang for buck.
Euh ik heb toch begin deze maand mijn iX3 in ontvangst genomen en er is toch wel een mooi verschilletje met Tesla (na testritten met 3/Y van kameraden). En ik kom van een X1 2018, dus niets voelt voor mij verouderd aan :biglaugh:

Euh ik heb toch begin deze maand mijn iX3 in ontvangst genomen en er is toch wel een mooi verschilletje met Tesla (na testritten met 3/Y van kameraden). En ik kom van een X1 2018, dus niets voelt voor mij verouderd aan :biglaugh:
De iX3 is inderdaad een veel mooiere auto dan tesla. Ik doel eerder op de i5 en KIA’s en dergelijke.

Dat is ook wat overdreven, een iX3 start aan 70k€ en een Model Y aan 46k€. Het prijsverschil is groot, maar het is 50% meer, niet 100% meer...
Ja ik was aan het 40k model Y en 3 aan het denken (-5k premie)

Beetje overdreven inderdaad, maar technisch wel bijna het dubbel :p

Waarom is een X3 juist asociaal?

u1DRoTU.png

u1DRoTU.png

Alleen klopt dat verhaaltje van gewicht al niet meer.
De nieuwe BMW M5 weegt bvb 2510kg
een X5 50e weegt 2395kg
en een BMW iX 2440kg.

De sedan weegt dus het meeste...
Een iX3 weegt ook niet significant meer dan een VW ID7, en dat is een stationwagon...

Alleen klopt dat verhaaltje van gewicht al niet meer.
De nieuwe BMW M5 weegt bvb 2510kg
een X5 50e weegt 2395kg
en een BMW iX 2440kg.

De sedan weegt dus het meeste...
Een iX3 weegt ook niet significant meer dan een VW ID7, en dat is een stationwagon...
Dus ook asociaal 😀

Terug
Bovenaan