Nineshots
Well-known member
Haters gonna hate.Waarom is een X3 juist asociaal?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haters gonna hate.Waarom is een X3 juist asociaal?
Breaks schreeuwen inderdaad jeugdigheid...Zoals ik al zei dus bompa bak
Was een mopje he mannen ieder zijn ding maar een SUV blijft asociaal.
Dus ook asociaal![]()
Daar neem je ook wel het lachertje van de sedans natuurlijk. Huidige 5 reeks weegt 1800 zoiets meen ik?De nieuwe BMW M5 weegt bvb 2510kg
550e 2150kg. Een pure ICE 5-reeks weegt minder, maar hoe vaak worden die nog verkocht...Daar neem je ook wel het lachertje van de sedans natuurlijk. Huidige 5 reeks weegt 1800 zoiets meen ik?

. Iemand interesse in een GT86?Ik bied 20 EUR!CH-R 2024 GR première edition gekocht, wellicht mag ik hem binnen een 2 tal weken verwachten. Iemand interesse in een GT86?
25€Ik bied 20 EUR!
Waarom ruil je een GT86 in voor een CH-R?CH-R 2024 GR première edition gekocht, wellicht mag ik hem binnen een 2 tal weken verwachten. Iemand interesse in een GT86?

Stilaan richting de 40 jaarWaarom ruil je een GT86 in voor een CH-r
op zoek naar iets comfortabeler. Zuinige wagen en kvind hem er goed uitzien.DOOR MIJ HE!Nu snap ik wrm Skylimit Events me is afgeraden.

Ik heb het net eens uitgerekend, en de iX3 weegt de volle 10kg extra op de voorasSlechte foto, zalig kar (vind ik oprecht!)
330e LCI (premium selection van september ‘23, met 13k km) wel nog met het 12kwh pack, en niet het 20kwh pack dat ze blijkbaar sinds de zomer monteren.
Waanzinnig veel scherper sturen dan de iX3, en voelbaar lichter op de neus. Vermogen meer dan voldoende, al is die 4 cilinder natuurlijk niet de meest muzikale.
Het interieur is voor mij echt de perfectie qua lay-out. Materiaalgebruik is prima

Zeg dat je van fietsen houdt zonder te zeggen dat je van fietsen houdtSlechte foto, zalig kar (vind ik oprecht!)
. Ik ken die parking precies.