Welke wagen heb jij? Post your pics!

Nu snap ik wrm Skylimit Events me is afgeraden. 10min eerder zat die Seat in de grindbak, rode vlag. Nen hoop steentjes de baan en hup mijn voorruit is al gebarsten zoals je ziet op de video net boven infotainment. -.- een omgekeerde "L" startend van onderaan de ruit.

Dan denkte eens een sessie van een uurke te rijden opt gemak :unsure:

Nu snap ik wrm Skylimit Events me is afgeraden.
DOOR MIJ HE! :biglaugh:
Ja heb mij altijd wel al uitgesproken he tegen die trackdays met uurslots. Open pitlane hele dag trekt heel ander publiek en doorgaans veel minder gezeik :)

Dagje te vroeg op Zolder e Scifo.

Kennismaking en data verzamelen voor 24u met de nieuwe Porsche GT4RS Clubsport.
Gebruikt dezelfde motor dan de GT3 Cup (4.0 NA met 500pk)
Banden hadden al paar cycles gedaan, redelijk wat onderstuur en remblokken ook vet van de soep. Ver door de vloer stampen om te kunnen remmen.
(maar goed, die momenten zijn er ook in endurance dus de data is cruciaal).
Bedoeling is vooral beetje zoeken naar management pace. T2-3, sacramentsheuvel, da soort bochten niet flat maar 70% omdat anders de voorbanden smelten als sneeuw voor de zon en dan dubbel stinten bijna onmogelijk is zonder veel risico's te nemen.

Met nieuwe blokken, nieuwe set slicks en full attack slaag je erin om rond de 1:33 rond te geraken op Zolder.

Laatst bewerkt:
Mazda6 Sportbreak 2.0 Sky-G van 2019 gekocht als vervanger van mijn Mazda6 Sedan van 2008.
Met 2 kinderen ligt de prio op ruimte. Een nieuwe wagen als particulier vind ik financiële zelfmoord :)

Ge5gHx7.jpeg

Slechte foto, zalig kar (vind ik oprecht!)

330e LCI (premium selection van september ‘23, met 13k km) wel nog met het 12kwh pack, en niet het 20kwh pack dat ze blijkbaar sinds de zomer monteren.

Waanzinnig veel scherper sturen dan de iX3, en voelbaar lichter op de neus. Vermogen meer dan voldoende, al is die 4 cilinder natuurlijk niet de meest muzikale.

Het interieur is voor mij echt de perfectie qua lay-out. Materiaalgebruik is prima

Bijlagen

• IMG_2382.jpeg
    IMG_2382.jpeg
    4,5 MB · Weergaven: 27
  • IMG_2377.jpeg
    IMG_2377.jpeg
    2 MB · Weergaven: 26
Slechte foto, zalig kar (vind ik oprecht!)

330e LCI (premium selection van september ‘23, met 13k km) wel nog met het 12kwh pack, en niet het 20kwh pack dat ze blijkbaar sinds de zomer monteren.

Waanzinnig veel scherper sturen dan de iX3, en voelbaar lichter op de neus. Vermogen meer dan voldoende, al is die 4 cilinder natuurlijk niet de meest muzikale.

Het interieur is voor mij echt de perfectie qua lay-out. Materiaalgebruik is prima
Ik heb het net eens uitgerekend, en de iX3 weegt de volle 10kg extra op de vooras ;)

Terug
Bovenaan