Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ging voornamelijk over dat TomTom-achtige schermpje in de vorige A en C-reeks, toch?Dat "opgeplakt scherm" waar Mercedes door sommigen steeds voor uitgelachen werd is plots perfect.
Ik heb nooit begrepen hoe mensen afkerig zijn door keuzes van andere merken terwijl het echt beter was en is.
Bij BMW ben ik eigenlijk nog altijd van die mening.Nee die comments waren niet over de grote schermen maar over de schermen die er precies achteraf waren opgeplakt omdat ze ze vergeten waren.
Was je nu op 24u dit weekend? Was er met het gezin. Ofwel ben ik te oud aan het worden maar waren de Porsches (911's) nu niet énorm luidruchtig?DOOR MIJ HE!
Ja heb mij altijd wel al uitgesproken he tegen die trackdays met uurslots. Open pitlane hele dag trekt heel ander publiek en doorgaans veel minder gezeik
Dagje te vroeg op Zolder e Scifo.
Kennismaking en data verzamelen voor 24u met de nieuwe Porsche GT4RS Clubsport.
Gebruikt dezelfde motor dan de GT3 Cup (4.0 NA met 500pk)
Banden hadden al paar cycles gedaan, redelijk wat onderstuur en remblokken ook vet van de soep. Ver door de vloer stampen om te kunnen remmen.
(maar goed, die momenten zijn er ook in endurance dus de data is cruciaal).
Bedoeling is vooral beetje zoeken naar management pace. T2-3, sacramentsheuvel, da soort bochten niet flat maar 70% omdat anders de voorbanden smelten als sneeuw voor de zon en dan dubbel stinten bijna onmogelijk is zonder veel risico's te nemen.
Met nieuwe blokken, nieuwe set slicks en full attack slaag je erin om rond de 1:33 rond te geraken op Zolder.
Bij Mercedes (en andere merken) waren die inderdaad opgeplakt. Dat was gewoon helemaal niet mooi verwerkt in het dashboard als een geheel.
BMW is redelijk laat naar die schermen overgeschakeld maar hebben het wel mooi verwerkt in het dashboard. Het is in het dashboard verzonken, niet opgeplakt.
Nu is Mercedes natuurlijk al overgeschakeld naar weer iets anders (en nog lelijker).
Ze zijn inderdaad wat geëvolueerd, maar dat is niet hoe ze gestart zijn.![]()
vs
![]()
Ik denk dat het duidelijk is welke er op is geplakt.
Dit vind ik nog beter erin verwerkt.
![]()
Edit fun fact: mijn telepeage badge hangt in mijn i4 achteraan het scherm rechts. Onzichtbaar voor de bestuurder, maar werkt zonder problemen.
Met het interieur op de eerste foto reed ik 8 jaar geleden al...Ze zijn inderdaad wat geëvolueerd, maar dat is niet hoe ze gestart zijn.
Slechte foto, zalig kar (vind ik oprecht!)
330e LCI (premium selection van september ‘23, met 13k km) wel nog met het 12kwh pack, en niet het 20kwh pack dat ze blijkbaar sinds de zomer monteren.
Nee, sinds de zomer van ‘24.Sinds de zomer van 23 leggen ze dus een 20kwh pack? :O
Hier ook gelukkige eigenaar van een 330e overigens. Je blijft wel voelen dat het een zwaardere wagen is natuurlijk. Maar bij 90% van de verplaatsingen is het echt de perfecte wagen voor ons.
Yes was er. Zuur weekend.Was je nu op 24u dit weekend? Was er met het gezin. Ofwel ben ik te oud aan het worden maar waren de Porsches (911's) nu niet énorm luidruchtig?

I don't CareIncl of excl btw?

Denk als in mijne ook een 20kwh pack lag dat ik 85% van men km’s elektrisch deed.Sinds de zomer van 23 leggen ze dus een 20kwh pack? :O
Hier ook gelukkige eigenaar van een 330e overigens. Je blijft wel voelen dat het een zwaardere wagen is natuurlijk. Maar bij 90% van de verplaatsingen is het echt de perfecte wagen voor ons.