Ben jij van 1986, of de auto?Even een flashback voor wie al op TNG-mobiliteit actief was. Na bijna 18 jaar in mijn bezit, maar geboren in 1986, mijn oude funcar nog eens buitengehaald voor zijn laatste trip van 2024. Volgende week groot onderhoud en dan weer de garage in tot de lente.
Bekijk bijlage 35398Bekijk bijlage 35399
Dit is alleszins mijn absolute droomauto, zeker enen van 1986 (mijn geboortejaar).
Mijn grootvader had een full option 190E, zwart, 2.3 benzine (Als ik me niet vergis die met 185pk).
Toen hij stierf (in 2007) wou ik die heel heel heel graag "erven", maar net voor de 1e keer vader geworden, slechtbetaalde job, vrouw werkte halftijds en er waren vrij veel kosten aan om hem door de keuring te krijgen. Dus me laten ompraten door m'n ouders en vrouw om het niet te doen. Ze hebben hem nog verkocht voor 3000€.
Ik heb er nog steeds hartpijn van dat ik toen niet op m'n strepen gestaan heb.
Als je ziet wat een gelijkaardige die in orde staat tegenwoordig kost..
Ooit, als ik genoeg "fun money" heb wil ik zo enen kopen. Al is het om enkel in m'n garage te zetten en nooit mee te rijden. (Als soort troost ga ik sowieso eens een schaalmodel ervan kopen om in m'n man cave te zetten bij de rest van m'n emotionele memorabilia)

)

Alleen camera was nie goe gemonteerd -.-