Welke wagen heb jij? Post your pics!

Iemand heeft zijn crypto verkocht :p Uiteindelijk wel een betere keuze dan "maar" een Yaris. (Al is het een halve rally wagen) Ik merk bij mezelf ook op dat je op een bepaalde leeftijd toch eerder voor comfort wil kiezen op onze Belgische wegen :unsure:

Pas op, onze Oostenrijkse vriend heeft de GR Yaris recent getets, en die zou toch anders durven klappen:
De Yaris zal ongetwijfeld "leuker" zijn als je wat hooligan gaat uithangen (want... niemand gaat dat doen met een 911).
Ik ben ook niet direct van plan om met de Targa dan op circuit te gaan, daar zal wel een andere oplossing voor komen. De kostprijs van eens een grindbak in te gaan is gewoon heel hoog met een 911...

Maar "fun" is ook niet de enige variabele bij het kiezen van een auto. Het is geen cabrio, het blijft een omgebouwde hatchback ipv een auto die van de grond op als sportwagen is gebouwd, etc. En het feit dat 991 generatie gewoon de enige Porsche 911 is die wat betaalbaar is qua taks, en deze aanzienlijk onder de marktwaarde te koop kwam (de goedkoopste vergelijkbare in Duitsland is 20k duurder), en het feit dat het een manuele was (in heel Duitsland staat nog 1 manuele te koop) zorgde ervoor dat dit plots een betere deal werd.

De Yaris zal ongetwijfeld "leuker" zijn als je wat hooligan gaat uithangen (want... niemand gaat dat doen met een 911).
Ik ben ook niet direct van plan om met de Targa dan op circuit te gaan, daar zal wel een andere oplossing voor komen. De kostprijs van eens een grindbak in te gaan is gewoon heel hoog met een 911...

Maar "fun" is ook niet de enige variabele bij het kiezen van een auto. Het is geen cabrio, het blijft een omgebouwde hatchback ipv een auto die van de grond op als sportwagen is gebouwd, etc. En het feit dat 991 generatie gewoon de enige Porsche 911 is die wat betaalbaar is qua taks, en deze aanzienlijk onder de marktwaarde te koop kwam (de goedkoopste vergelijkbare in Duitsland is 20k duurder), en het feit dat het een manuele was (in heel Duitsland staat nog 1 manuele te koop) zorgde ervoor dat dit plots een betere deal werd.
Ik judge niet hoor. Was zelf ook wel voor de 911 gegaan als het binnen budget viel.
Het was wel gewoon leuk geweest om hier een Yaris op het forum te zien.

Ik judge niet hoor. Was zelf ook wel voor de 911 gegaan als het binnen budget viel.
Het was wel gewoon leuk geweest om hier een Yaris op het forum te zien.
Ja, ik heb nog wel ff overwogen om hem ook te houden puur voor circuit. Maar daar is hij wat te duur voor...
En een ander puntje (dat ik beter had moeten uitzoeken), hij moet elk half jaar op onderhoud. Dat is gewoon wel echt héél veel.

Dikke kar. Targa > Cabrio. Moest ik het geld hebben en kunnen kiezen zou ik persoonlijk wel nog altijd voor de Coupé gaan. Neemt niet weg dat @anders. nu gaat rondrijden met een van mijn all-time favorieten.

Dat is toch geen Targa? Of ben ik nu zo scheel? :unsure:
Jup, je bent scheel :P

997 Targa was gewoon een flauw afkooksel van het origineel. Het is pas sinds 991 dat die terug deftig zijn.
Dit is een 997 Targa met zijn dak open:
porsche-997-targa-4s-mki-c454213122020092459_1.jpg

Jup, je bent scheel :p

997 Targa was gewoon een flauw afkooksel van het origineel. Het is pas sinds 991 dat die terug deftig zijn.
Dit is een 997 Targa met zijn dak open:
porsche-997-targa-4s-mki-c454213122020092459_1.jpg
Ik leer bij. Nooit geweten dat de Targa ooit zo mismeesterd geweest is. Dat lijkt me gewoon een 911 met schuifdak eigenlijk, dat is totaal geen Targa voor mij. :p

Terug
Bovenaan