Welke wagen heb jij? Post your pics!

Mag elke dag zo zijn :) Buiten de taffelaars die vinden dat je 30 moet rijden waar je 70 mag terwijl de baan gewoon volledig vrij is. Die hadden beter ook thuisgebleven :)

Moet zeggen, de i5 is de eerste wagen waar ik niet slip als ik mijn oprit af-of oprij terwijl die vol sneeuw ligt. Die Pirelli’s doen hun werk :)

Mag elke dag zo zijn :) Buiten de taffelaars die vinden dat je 30 moet rijden waar je 70 mag terwijl de baan gewoon volledig vrij is. Die hadden beter ook thuisgebleven :)

Moet zeggen, de i5 is de eerste wagen waar ik niet slip als ik mijn oprit af-of oprij terwijl die vol sneeuw ligt. Die Pirelli’s doen hun werk :)
TC van EV's is ook gewoon superieur tov ICE's. Kans zit erin dat hij wel ging slippen maar dat uw TC gewoon veel sneller in gang schoot.

Peugeot 308 SW Hybride. Serieuze upgrade van onze 208 XY.
Ik blijf er bij, echt zot hoe hard die vooruit zijn gegaan. Die nieuwe generatie ziet er echt 100x beter uit dan de vorige.

Proficiat!

TC van EV's is ook gewoon superieur tov ICE's. Kans zit erin dat hij wel ging slippen maar dat uw TC gewoon veel sneller in gang schoot.
Hoe zit het eigenlijk met de nieuwe aanwinst? Al fun mee kunnen hebben?

Toch al 1x met het dak open kunnen rijden :D Het is er het weer nog niet voor geweest om wat leuke rondritten te doen he. Maar dochterlief mag altijd kiezen met welke auto we rijden, en die keuze is vrij snel gemaakt, dus er wordt wel mee gereden :D

Ik blijf er bij, echt zot hoe hard die vooruit zijn gegaan. Die nieuwe generatie ziet er echt 100x beter uit dan de vorige.

Proficiat!

Ja Peugeot maakt best mooie auto's tegenwoordig. Hebben ook zo Peugeot 208e's binnen het bedrijf en is best een proper karretje.

Ja Peugeot maakt best mooie auto's tegenwoordig. Hebben ook zo Peugeot 208e's binnen het bedrijf en is best een proper karretje.
Hier ook een 208, hopen 308's een 408 en dan nog wat 508'en, eigenlijk allemaal wel gewoon netjes.

Niet mijn persoonlijke keuze, maar zou er ook niet over klagen.

Proficiat!
Dankjewel! Ik vind die ook echt supermooi geworden, vooral de 308.

Het design is heel mooi uitgewerkt, met die agressieve lijnen. De eerste keer dat een 408 had gezien, leek het precies langs achter op een Lamborghini.

Vanbinnen heb je ook het gevoel dat je echt in een “dikke bak” zit, ben er heel blij mee.

Ik vind de Peugeot op zich ook mooi en spacy interior, maar de dealbreaker voor mij is dat stuur.
Ik vind dat een spuuglelijk stuur en ook niet aangenaam om mee te rijden (even met een 208 vervangwagen moeten rijden).

Anders had ik me een 5008e kunnen nemen, maar ik kan niet wennen aan dat stuur, voor de rest vind ik dat ook zeer knappe wagens.

En toch hadden ze deze moeten uitbrengen:
peugeot-e-legend-03.jpg

Terug
Bovenaan