Nijntje
Active member
En laat ons eerlijk zijn, achteraan zitten zal nooit weelde zijn![]()
Mijn dochter kan met haar 18 maand toch nog geen volzinnen spreken dus ik zal geen klachten te horen krijgen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En laat ons eerlijk zijn, achteraan zitten zal nooit weelde zijn![]()

I agree hoorDat ze is een zonnebrilletje opzet eh
Ik snap 100% de insteek voor een family car, en op elke andere wagen zou ik ook getinte ruiten nemen.
Maar op een 911 zouden voor mij toch looks primeren. En laat ons eerlijk zijn, achteraan zitten zal nooit weelde zijn![]()

Voor kinderen valt dat wel mee hoor. Neefjes vinden de achterbank super omdat dat echt zo een soort kuipjes zijn waar ze in zitten.Dat ze is een zonnebrilletje opzet eh
Ik snap 100% de insteek voor een family car, en op elke andere wagen zou ik ook getinte ruiten nemen.
Maar op een 911 zouden voor mij toch looks primeren. En laat ons eerlijk zijn, achteraan zitten zal nooit weelde zijn![]()
Is er veel meer ruimte achterin dan bij luchtkokers? Want daarmee zat je als 12jarige toch al een stuk krapper achterin.Voor kinderen valt dat wel mee hoor. Neefjes vinden de achterbank super omdat dat echt zo een soort kuipjes zijn waar ze in zitten.
Tot ergens 12 jaar is die achterbank nog wel comfortabel.
Is er veel meer ruimte achterin dan bij luchtkokers? Want daarmee zat je als 12jarige toch al een stuk krapper achterin.
Ben al even niet meer gevolgd hier, maar heb je nu een 911?Voor kinderen valt dat wel mee hoor. Neefjes vinden de achterbank super omdat dat echt zo een soort kuipjes zijn waar ze in zitten.
Tot ergens 12 jaar is die achterbank nog wel comfortabel.

JajaBen al even niet meer gevolgd hier, maar heb je nu een 911?
Opletten voor de natte plekken dan eh![]()
Al moet ik zeggen dat het nog niet probleemloos geweest is (na onderhoud kwam er rook uit bij vermogenstestbank).
Hupla snel nog sparen voor een 911 voor de kindjes te groot worden. Zo te zien heb ik wel enkele jaren extra marge bij de waterkokers.
Beenruimte is eigenlijk echt oké, het is hoofdruimte dat problematisch wordt
JajaAl moet ik zeggen dat het nog niet probleemloos geweest is (na onderhoud kwam er rook uit bij vermogenstestbank).
Terug naar Porsche gebracht, niks te vinden.
Erna nog eens testbank, terug hetzelfde.
Terug naar Porsche, niks te vinden. Waarschijnlijk nog residu na het vervangen van onderdeel tijdens onderhoud.
Dan zelf eens rondritje gedaan met iemand achter mij, ook niks van rook te zien...
Ivm natte plekken, deze keer geen cruise control en een awd![]()
De reden dat ik deze nu koop: Porsche gaat alles buiten 911 elektrisch maken, en een 911 ga ik nooit kunnen/willen betalen...

Ik voel het dat je met een praktisch probleem zit Nijntje ivm gezinsuitstappen en veel rommel.We hebben hier nog altijd de Range Rover als we is ergens als gezin naartoe moeten met veel rommel. Is vooral die buggy die nog wel is kak is maar daar gaan we ook niet te lang meer mee zitten. Ze wil toch altijd stappen ipv in de buggy te zitten.
Ik hou het alvast in het achterhoofd!Ik voel het dat je met een praktisch probleem zit Nijntje ivm gezinsuitstappen en veel rommel.
Natuurlijk wil ik je graag helpen met je probleem door mijn VW multivan ter uwe beschikking te stellen voor uw uitstappen. Buggy kan er zonder problemen in. Aangezien het wel onze enige auto is, stel ik voor dat je dan de Porsche thuis laat, moest ik toch weg moeten.
Je krijgt bij de VW ook het aantal kinderen mee dat niet in de Porsche past, kan ook zijn de 1 kind vervangen wordt door 1 vrouw naargelang haar gemoedstoestand.
Ik kan u daarna ook perfect een oordeel vellen of de geblindeerde ruiten op iets trekken of niet.
Multivan zijn een op zich een zaligheid om mee te rijden. En al zeker als ge een gezin van 6 zijt.Ik hou het alvast in het achterhoofd!
En for what it is worth, ik vind die multivans wel echt vet. Gewoon (net zoals alles tegenwoordig) crazy duur.
Houden wel goed hun waarde. Zowaar de GT3 van de multivans kan je zeggen!Multivan zijn een op zich een zaligheid om mee te rijden. En al zeker als ge een gezin van 6 zijt.
De prijs is inderdaad crazy duur. Zeker als ge vergelijkt met 5 jaar geleden. Prijs was verdubbeld.

Waarschijnlijk bij D'Ieteren zelf?Iemand een idee waar ik in Vlaanderen de nieuwe Golf R (variant) een keertje van dichtbij zou kunnen bekijken? Heb ook al enkele VW dealers gemaild maar ik dacht: ik vraag het ook ineens effe aan het internet.![]()
Er bestaan geen contact centers meer sinds covid.Waarschijnlijk bij D'Ieteren zelf?