Welke wagen heb jij? Post your pics!

Dat ze is een zonnebrilletje opzet eh :p
Ik snap 100% de insteek voor een family car, en op elke andere wagen zou ik ook getinte ruiten nemen.
Maar op een 911 zouden voor mij toch looks primeren. En laat ons eerlijk zijn, achteraan zitten zal nooit weelde zijn :p
I agree hoor :)

Dat ze is een zonnebrilletje opzet eh :p
Ik snap 100% de insteek voor een family car, en op elke andere wagen zou ik ook getinte ruiten nemen.
Maar op een 911 zouden voor mij toch looks primeren. En laat ons eerlijk zijn, achteraan zitten zal nooit weelde zijn :p
Voor kinderen valt dat wel mee hoor. Neefjes vinden de achterbank super omdat dat echt zo een soort kuipjes zijn waar ze in zitten.
Tot ergens 12 jaar is die achterbank nog wel comfortabel.

Voor kinderen valt dat wel mee hoor. Neefjes vinden de achterbank super omdat dat echt zo een soort kuipjes zijn waar ze in zitten.
Is er veel meer ruimte achterin dan bij luchtkokers? Want daarmee zat je als 12jarige toch al een stuk krapper achterin.

Ben al even niet meer gevolgd hier, maar heb je nu een 911?

Opletten voor de natte plekken dan eh :unsure:

Ben al even niet meer gevolgd hier, maar heb je nu een 911?

Opletten voor de natte plekken dan eh :unsure:
Jaja :p Al moet ik zeggen dat het nog niet probleemloos geweest is (na onderhoud kwam er rook uit bij vermogenstestbank).
Terug naar Porsche gebracht, niks te vinden.
Erna nog eens testbank, terug hetzelfde.
Terug naar Porsche, niks te vinden. Waarschijnlijk nog residu na het vervangen van onderdeel tijdens onderhoud.
Dan zelf eens rondritje gedaan met iemand achter mij, ook niks van rook te zien...

Ivm natte plekken, deze keer geen cruise control en een awd :D

We hebben hier nog altijd de Range Rover als we is ergens als gezin naartoe moeten met veel rommel. Is vooral die buggy die nog wel is kak is maar daar gaan we ook niet te lang meer mee zitten. Ze wil toch altijd stappen ipv in de buggy te zitten.

Jaja :p Al moet ik zeggen dat het nog niet probleemloos geweest is (na onderhoud kwam er rook uit bij vermogenstestbank).
Terug naar Porsche gebracht, niks te vinden.
Erna nog eens testbank, terug hetzelfde.
Terug naar Porsche, niks te vinden. Waarschijnlijk nog residu na het vervangen van onderdeel tijdens onderhoud.
Dan zelf eens rondritje gedaan met iemand achter mij, ook niks van rook te zien...

Ivm natte plekken, deze keer geen cruise control en een awd :D

Also anders in 2023:
De reden dat ik deze nu koop: Porsche gaat alles buiten 911 elektrisch maken, en een 911 ga ik nooit kunnen/willen betalen...

Oooh wat kan het soms toch snel gaan :P
Zaken gaan goed precies! Heb eens gezocht naar foto’s maar kon ze precies niet direct vinden :help:

Tis deze:
https://www.autobedrijf-nvd.be/nl/o...sche-991-17cdb9f7-130d-42d9-80a3-b32029894942

Die post was toen ik de 718 gekocht heb. Op dat moment kostte een 991.2 cabrio ruw geschat het dubbele van wat ik voor de 718 betaald heb.
Deze is een pak onder de marktprijs online gekomen, waardoor de opleg tov de 718 "maar" 15k was. Er staat nu in Duitsland een soortgelijke te koop (manuele targa is zeldzaam) en die staat 20k duurder dan wat ik betaald heb.

Een beetje geen geluk bij een ongeluk dus :P

Hier in de familie is er ook ne Porsche gekomen. Men pa heeft na 47j hard werken als pensioen cadeau een 991.1 2S gekocht. 10j oud, 49.000km op de teller. Enige jammere, geen chrono pack.

Heb al is paar 100km met een E63 AMG gereden, bruter als dit maar die 991 is zoveel puurder om mee te rijden. Boven de 4-5000 toeren, 😍

Ik neem nu al een optie op de erfenis en hopelijk moet/zal hij hem nooit verkopen 😛

We hebben hier nog altijd de Range Rover als we is ergens als gezin naartoe moeten met veel rommel. Is vooral die buggy die nog wel is kak is maar daar gaan we ook niet te lang meer mee zitten. Ze wil toch altijd stappen ipv in de buggy te zitten.
Ik voel het dat je met een praktisch probleem zit Nijntje ivm gezinsuitstappen en veel rommel.

Natuurlijk wil ik je graag helpen met je probleem door mijn VW multivan ter uwe beschikking te stellen voor uw uitstappen. Buggy kan er zonder problemen in. Aangezien het wel onze enige auto is, stel ik voor dat je dan de Porsche thuis laat, moest ik toch weg moeten.

Je krijgt bij de VW ook het aantal kinderen mee dat niet in de Porsche past, kan ook zijn de 1 kind vervangen wordt door 1 vrouw naargelang haar gemoedstoestand.

Ik kan u daarna ook perfect een oordeel vellen of de geblindeerde ruiten op iets trekken of niet.

Ik voel het dat je met een praktisch probleem zit Nijntje ivm gezinsuitstappen en veel rommel.

Natuurlijk wil ik je graag helpen met je probleem door mijn VW multivan ter uwe beschikking te stellen voor uw uitstappen. Buggy kan er zonder problemen in. Aangezien het wel onze enige auto is, stel ik voor dat je dan de Porsche thuis laat, moest ik toch weg moeten.

Je krijgt bij de VW ook het aantal kinderen mee dat niet in de Porsche past, kan ook zijn de 1 kind vervangen wordt door 1 vrouw naargelang haar gemoedstoestand.

Ik kan u daarna ook perfect een oordeel vellen of de geblindeerde ruiten op iets trekken of niet.
Ik hou het alvast in het achterhoofd!

En for what it is worth, ik vind die multivans wel echt vet. Gewoon (net zoals alles tegenwoordig) crazy duur.

Ik hou het alvast in het achterhoofd!

En for what it is worth, ik vind die multivans wel echt vet. Gewoon (net zoals alles tegenwoordig) crazy duur.
Multivan zijn een op zich een zaligheid om mee te rijden. En al zeker als ge een gezin van 6 zijt.

De prijs is inderdaad crazy duur. Zeker als ge vergelijkt met 5 jaar geleden. Prijs was verdubbeld.

Multivan zijn een op zich een zaligheid om mee te rijden. En al zeker als ge een gezin van 6 zijt.

De prijs is inderdaad crazy duur. Zeker als ge vergelijkt met 5 jaar geleden. Prijs was verdubbeld.
Houden wel goed hun waarde. Zowaar de GT3 van de multivans kan je zeggen! :tongue:

Iemand een idee waar ik in Vlaanderen de nieuwe Golf R (variant) een keertje van dichtbij zou kunnen bekijken? Heb ook al enkele VW dealers gemaild maar ik dacht: ik vraag het ook ineens effe aan het internet. :)

final-config.jpg%22 alt=%22final-config

Final config.

PCCB, gele gordels voor accentje met de klauwen, hd matrix, front lift, lightweight bucket seats, PDK...

Lang getwijfeld voor toch dat leichtbau pakket en manual maar verstand gebruikt en gezien de use case (en mijn vrouw) daar niet voor geopteerd. Uiteindelijk toch gezwicht voor de meer classic look na het zien van nog wat fotos van geleverde tourings.
Die nieuwe kuipen zitten wel WAANZIN goed. Kans gehad om er in te zitten bij een GT3 die klaar stond voor uitlevering, was best onder de indruk.

Aftellen naar juli nu :coolbrows:

Terug
Bovenaan