Welke wagen heb jij? Post your pics!

Voor de eerste keer wax gebruikt, wat een verschil :love:
Als ik er nog eens aan denk neem ik wat betere foto's
4Weo9yK.jpeg

De motivatie waarom je een gt3 koopt zonder vleugel met achterbank: GOT-KIDS

Heb op al mijn speciallekes een GOT- plaat. Kan er nu ook niet mee stoppen :laugh:
Nog leuke gag, alleen kenners weten waarom haha.
niet : Pre GT3S

Aangezien je eens gezegd had dat je een andere wagen eerst moest kopen om effectief de wagen die je echt echt echt echt echt wilde te kunnen aankopen :p.

niet : Pre GT3S

Aangezien je eens gezegd had dat je een andere wagen eerst moest kopen om effectief de wagen die je echt echt echt echt echt wilde te kunnen aankopen :p.

Nee ik had een GT3RS slot he. Maar ik kon geen PTS kleur meer kiezen dus gezegd: geef me nu een GT3 Touring en laat mij bon tekenen voor volgende RS. Auto kopen om een andere te mogen kopen, nooit aan willen meedoen. Is de reden dat ik vroeger nooit de optie heb gehad.
Ben rechtstreeks via importeur contact gegaan en zo slot verkregen.

GT3 Touring is blijkbaar nu ook met allocatie slots... Porsche gaat de Ferrari tour op.

Dat is Thundernight denk ik, is een van de huidige optiekleuren (voor €770 meer) op bepaalde nieuwe modellen zoals de nieuwe 1 reeks.

Als het die is, is die lichter als de zon er op valt maar anders een relatief donker paars.

Dat is Thundernight denk ik, is een van de huidige optiekleuren (voor €770 meer) op bepaalde nieuwe modellen zoals de nieuwe 1 reeks.

Als het die is, is die lichter als de zon er op valt maar anders een relatief donker paars.
Op de foto lijkt me de zon er al op te vallen en is nog vrij donker. Enige kleur die voor mij matcht is Belladonna. Uiteraard is kleuren bepalen op een foto wel moeilijk:)

Terug
Bovenaan