Welke wagen heb jij? Post your pics!

Wel rekening mee houden dat zo'n A-klasse AMG uit die periode een plankhard en niet instelbaar onderstel heeft. Als u dat niet boeit, des te beter, maar in combinatie met de Belgische wegen kan het voor sommigen een beetje too much zijn...

In een R of een S3 kun je tenminste via Individual setting nog alles op sport zetten maar uw onderstel op comfort.

Wel rekening mee houden dat zo'n A-klasse AMG uit die periode een plankhard en niet instelbaar onderstel heeft. Als u dat niet boeit, des te beter, maar in combinatie met de Belgische wegen kan het voor sommigen een beetje too much zijn...

In een R of een S3 kun je tenminste via Individual setting nog alles op sport zetten maar uw onderstel op comfort.
Bedankt voor de tip! Een vriend van me zei toevallig daarstraks exact hetzelfde. Dat dat wel 'beenhard' rijdt.

Ik heb in de tijd zelf nog een R gehad en toen met alles wat dan op de markt was van hot hatches gaan testrijden. Was toen (voor mij) het beste totaalpakket.

Vorige week een jonge tweedehandse A5 Avant aangekocht met 4500 km en heel wat opties, kleur Daytona grijs, s-line, sportpakket, extra scherm voor de passagier, shadowlook, matrix koplampen,

Volgende week mag ik hem gaan halen.

Niet iedereen is fan van het design maar ik vind hem alvast geslaagd.

Heb enkel foto’s van de advertentie.

Diegene die ik heb getrokken zijn te groot blijkbaar om te uploaden.

Bekijk bijlage 45459

Bekijk bijlage 45460

Bekijk bijlage 45461

Bekijk bijlage 45462
Mooi!

Dat nieuw interieur van Audi is toch al iets meer mee met zijn tijd, dat interieur van bepaalde A4 die ik nog zie rondrijden met dat triestig schermke in het midden is soms echt schaamtelijk!

Dit is wel knap, enkel zonde van al het shiny zwart :p

Mooi!

Dat nieuw interieur van Audi is toch al iets meer mee met zijn tijd, dat interieur van bepaalde A4 die ik nog zie rondrijden met dat triestig schermke in het midden is soms echt schaamtelijk!

Ja met dat zwart ga ik nog vloeken wss

Mooi!

Dat is toch relatief. Al die interieurs zien er nu verouderd uit.
Vergelijk een a4, 3 of c klasse uit pakweg 2015/2016 en dan vind ik dat die a4 met virtual cockpit er nog het best mee weg komt

Eerste serieuze test op circuit. Vree content van :D Also die Porsche op het einde van de video. Is dat nen 911 Turbo S? Ik kan die modellen niet uit elkaar houden -.- Ook eens wat geluidsdata opgevraagd in de control room, zit blijkbaar rond de 85-88dB (limiet is 98). Verleidelijk om een ander uitlaatsysteem te monteren voor vermogenwinst.

LotusCup.jpg

Eerste serieuze test op circuit. Vree content van :D Also die Porsche op het einde van de video. Is dat nen 911 Turbo S? Ik kan die modellen niet uit elkaar houden -.- Ook eens wat geluidsdata opgevraagd in de control room, zit blijkbaar rond de 85-88dB (limiet is 98). Verleidelijk om een ander uitlaatsysteem te monteren voor vermogenwinst.

LotusCup.jpg
Kheb daar gisteren ook gereden, maar de graphics waren niet zo goed :p
Lekkere bak!

LotusCup.jpg

Kan je geen winst behalen door het dak dicht te doen?

Al 12 jaar trotse bezitter:

Nu zie je die al niet zoveel met de TRD bodykit, maar er is nog iets anders wat deze auto bijna uniek maakt:

Zo goed als nieuw dus. Zelfs de banden zijn nog origineel... Niet fun genoeg? Dan had ik hem al lang weg gedaan natuurlijk. De reden is door puur tijdsgebrek eigenlijk. En nu, zoveel jaar verder, heb ik daar niet zoveel spijt meer over. Deze wagen verandert langzaamaan in een klassieker en net daarom ben ik er net nog voorzichtiger mee geworden: staat al sinds het begin netjes in de garage als hij niet gebruikt wordt, komt enkel buiten bij mooi weer...Voorzicht was sowieso al aangeraden bij deze auto: zelfs met alle rijhulpmiddelen aan breekt de achterkant uit bij het minste.
Enige downside: de springveren in het motorblok zijn bij al deze modellen vervangen geweest rond 2018. Dwz: motor er uit, een dag werk, en motor er weer in. Sindsdien draait hij niet meer zoals tevoren (wereldwijd heel wat klachten, tot op de dag van vandaag): als de motor warm is, dan heeft hij de neiging om bij stationair draaien stil te vallen...vooral na achteruit te rijden. Heel soms springt het motorstoringslampje aan en blijkt na uitlezen een cylinder niet goed te draaien. Garagist vind echter geen problemen en reset steeds. Dan is hij weer 'goed' voor heel wat maanden, tot een jaar. Zeer vreemd allemaal. Maar bon: het vermogen is er, het geluid is er, het plezier blijft. Deze blijf nog heel lang bij mij.

Banden zijn inderdaad niet versleten, maar wellicht wel verstorven. Moeten dringend eens nieuwe op...Ik doe er al jaren niet gek meer mee hoor. Was al van in het begin dat deze auto er om bekend stond van makkelijk uit te breken, zeer makkelijk. Jeremy Clarckson zijn visie daarover was dat het de enige auto is die je kan laten driften op een zodanige lage snelheid, dat je kon uitstappen, een brood kopen en weer kon instappen om net op tijd die boom te ontwijken :laugh: Heb er ook al enkele keren geluk mee gehad, plankgas geven op een recht stukje weg dat lichtjes vochtig ligt kan bij momenten al verschietachtig zijn. Een auto als deze die relatief weinig weegt, 200pk op de achterwielen heeft en dan die nasty Japanners die er nog eens heel dunne bandjes onder steken...het is geen geheim dat er in de VS wel wat Scions in de ravijn liggen of vierkant tegen een boom werden geplakt.

Dat komt puur door de banden hoor. Vrij zeker van dat als er deftige banden ondersteken hij minder snel zal uitbreken.

Terug
Bovenaan