Ze zijn wel effectief bekend wegens hun Prius-banden... Er zitten 215 banden onder, op een Alpine A110 is dat bvb 235.Dat komt puur door de banden hoor. Vrij zeker van dat als er deftige banden ondersteken hij minder snel zal uitbreken.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze zijn wel effectief bekend wegens hun Prius-banden... Er zitten 215 banden onder, op een Alpine A110 is dat bvb 235.Dat komt puur door de banden hoor. Vrij zeker van dat als er deftige banden ondersteken hij minder snel zal uitbreken.
Ne buur hier heeft zo eentje, en een Lotus Elise. Hij zegt dat de Toyota plezanter is omdat die veel speelser is, terwijl de Lotus zelfs bij hogere snelheden op rails rijdt.Ze zijn wel effectief bekend wegens hun Prius-banden...
Wat voor business heb je? Afhankelijk van het type, is de kans groot dat ze nooit gaan weten dat het een lichte vracht is. Zeker als je er verduisterde ramen op doet (let wel dat het niet te johny overkomt, anders zit je weer met een ander imago probleem).Hoe wordt in het algemeen gekeken naar lichte vracht?
Overweeg een sportieve break als daily te gaan gebruiken, maar vraag me tegelijk af hoe bvb klanten naar een lichte vracht ombouw kijken...
Ik vermoed dat je het dan over M3 hebt. Klanten kijken eerder vreemd naar het feit dat je met een M3 rijdt.Hoe wordt in het algemeen gekeken naar lichte vracht?
Overweeg een sportieve break als daily te gaan gebruiken, maar vraag me tegelijk af hoe bvb klanten naar een lichte vracht ombouw kijken...
En dan is er nog een Ultieme versie he. Al kost die wel meer dan een GT3RS ookWilt er iemand mijn Lotus Elise kopen?
Alpine A110R, what the actually f*? Passeert daar Exiges alsof ze stilstaan xD Heeft daar wat verkeer, kan makkelijk sub 2:40 rijden, dat zijn GT3 richttijden.

Vorige week vrijdag was het Lotus on Track op Spa. Georganiseerd door Lotus zelf. Maar exclusievere merken zoals Porsche of 2 seaters worden ook toegelaten. DIe Alpine is rond 2min40 ook in beeld. (ik zie nu net dat em ook gereageerd heeft in de comments -.-)Heb ik prut in mn ogen of zie ik alleen maar Exiges? Was PoV kerel de enige met een niet-Exige daar?
Kleine upgrade: nieuwe velgen.Na een Kia Picanto in mijn jeugdjaren, en een Opel Mokka die ik van mijn vader had overgekocht.
Tijd voor iets nieuw, Mokka was 11jaar oud en had laatste maanden pak kleine probleempjes mee.
Ik kreeg nog een mooie overnameprijs dusja, was snel beslist dan.
Opel Corsa Hybrid.
Echt tevreden mee![]()

Wel fancy nummerplaat zoOndertussen kleine maand met de “hobbywagen”. Veel rijplezier, enkel 21” velgen en runflats is toch wat hard
![]()

Dan koopt een Europese wagen en hang je er toch een Asiatische plaat aan...Wel fancy nummerplaat zo![]()
Designed in Europe. Made in China. De plaat he.Dan koopt een Europese wagen en hang je er toch een Asiatische plaat aan...

Serieus mooi interieur wel.
DS3 crossback opera versie gekocht voor de vrouw.
2024 1.2 puretech EAT8 ( ja ik ken de gekende problemen, maar ga deze vermijden vandaar eentje met een lage kilometerstand gekocht) 26000km.
Opel corsa van 2010 heeft het begeven na 256000km t.t.z. Lager in de versnellingsbak maakt lawaai, reed nog wel maar was angstaanjagend op de autosnelweg.