Welke wagen heb jij? Post your pics!

Een band doet toch veel hoor ,ook als ze nog bijna nieuw zijn.
Toen ik de honda E kocht (rwd en 156pk) lagen er zo goed als nieuwe tracmax ice -plus winterbanden op.
Was mn eerste rwd auto ooit dus dacht in de regen ok dit is normaal dat hij snel uitbreekt.
Lente erna zomerset velgen gekocht met michelin pilot sport 5 (origineel fabriek lag er pilot sport 4 op).
Auto was ineens een andere auto.
Herfst erna heb ik achteraan crossclimates 2 er laten opsteken en idd...de tracmax de vuilbak in, het lag echt aan de band.
Vooral bij lastwissels leek het erop dat de wangen v de banden er moeite mee hadden.

Hoe wordt in het algemeen gekeken naar lichte vracht?
Overweeg een sportieve break als daily te gaan gebruiken, maar vraag me tegelijk af hoe bvb klanten naar een lichte vracht ombouw kijken...

Hoe wordt in het algemeen gekeken naar lichte vracht?
Overweeg een sportieve break als daily te gaan gebruiken, maar vraag me tegelijk af hoe bvb klanten naar een lichte vracht ombouw kijken...
Wat voor business heb je? Afhankelijk van het type, is de kans groot dat ze nooit gaan weten dat het een lichte vracht is. Zeker als je er verduisterde ramen op doet (let wel dat het niet te johny overkomt, anders zit je weer met een ander imago probleem).

Wilt er iemand mijn Lotus Elise kopen?

Alpine A110R, what the actually f*? Passeert daar Exiges alsof ze stilstaan xD Heeft daar wat verkeer, kan makkelijk sub 2:40 rijden, dat zijn GT3 richttijden.

Wilt er iemand mijn Lotus Elise kopen?

Alpine A110R, what the actually f*? Passeert daar Exiges alsof ze stilstaan xD Heeft daar wat verkeer, kan makkelijk sub 2:40 rijden, dat zijn GT3 richttijden.

En dan is er nog een Ultieme versie he. Al kost die wel meer dan een GT3RS ook :p

Heb ik prut in mn ogen of zie ik alleen maar Exiges? Was PoV kerel de enige met een niet-Exige daar?
Vorige week vrijdag was het Lotus on Track op Spa. Georganiseerd door Lotus zelf. Maar exclusievere merken zoals Porsche of 2 seaters worden ook toegelaten. DIe Alpine is rond 2min40 ook in beeld. (ik zie nu net dat em ook gereageerd heeft in de comments -.-)

Laatst bewerkt:
Na een Kia Picanto in mijn jeugdjaren, en een Opel Mokka die ik van mijn vader had overgekocht.
Tijd voor iets nieuw, Mokka was 11jaar oud en had laatste maanden pak kleine probleempjes mee.
Ik kreeg nog een mooie overnameprijs dusja, was snel beslist dan.

Opel Corsa Hybrid.
Echt tevreden mee 👍🏻 ☺️

Kleine upgrade: nieuwe velgen.
Dezent AP black

Ondertussen 4.3l/100km verbruik met deze hybride, kom van een 8.7

Ondertussen kleine maand met de “hobbywagen”. Veel rijplezier, enkel 21” velgen en runflats is toch wat hard :)

i-MhzGsfz-X2.jpg

DS3 crossback opera versie gekocht voor de vrouw.
2024 1.2 puretech EAT8 ( ja ik ken de gekende problemen, maar ga deze vermijden vandaar eentje met een lage kilometerstand gekocht) 26000km.
Opel corsa van 2010 heeft het begeven na 256000km t.t.z. Lager in de versnellingsbak maakt lawaai, reed nog wel maar was angstaanjagend op de autosnelweg.

DS3 crossback opera versie gekocht voor de vrouw.
2024 1.2 puretech EAT8 ( ja ik ken de gekende problemen, maar ga deze vermijden vandaar eentje met een lage kilometerstand gekocht) 26000km.
Opel corsa van 2010 heeft het begeven na 256000km t.t.z. Lager in de versnellingsbak maakt lawaai, reed nog wel maar was angstaanjagend op de autosnelweg.
Serieus mooi interieur wel.

Hoe ga je de bekende problemen met de 1.2 Puretech (riem in olie) vermijden, als ik vragen mag?

Terug
Bovenaan