Was dat geen Renegade?Ah een pussy wagon
Wel niet chromed out
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was dat geen Renegade?Ah een pussy wagon
Wel niet chromed out
Leuk! Motorisatie?Foto van bij de vorige eigenaar. Kleur is obsidian black. (Wat echt prachtig uitkomt).
Zo trots als een klein kind. Dit is echt een zware Suv.
Als enige auto zou ik dit wel niet willen. De bmw break is ideaal voor langere ritten in luxe, deze heeft ook wel luxe, maar minder comfort.
Heb er ook nog andere velgen bij met een groffere band op. Leuk voor winter en offroad.
(Geen inschrijvingstaks, en 150€ biv lichte vracht.)
Nu ooit nog zo’n snelle uit Stuttgart. En dan is mijn collectie compleet.
Ik denk een Wrangler Rubicon (die in het eerste seizoen toch)Was dat geen Renegade?
Tegenvallers:
- Iets heel banaals: omdat het een coupé is zakken de ramen telkens een beetje wanneer je de deur opent. Daardoor lijkt er onderaan het raam altijd een vuile streep te zitten
Had ik met mijn F36 ook, nu met mijn G22 niet meer.Wacht tot de winter en je raam door ijs niet wil zakken, dan krijg je de deur niet eens open. Meermaals aan de hand gehad met de Arteon.
Tegenwoordig kan je wel remote verwarmen en zal dat wel minder een issue zijn.

Dik. Met die Lotus heb ik niks, maar die andere twee mogen hier gerust komen logeren.Vond dit toch wel een vette foto. Tell me you like drivers' cars without telling...
(Garage wil ik wel echt is onderhanden nemen. Als iemand tips heeft voor iemand die zo speciale 'racevloeren' kan leggen in Belgie, hit me up please. In UK heb ik zo iemand gezien maar hier nog nergens opgebotst)
edit: ff foto elders gelinkt, shit quality via imgbb haha
Wie goed loert ziet op dat rek links nog downpipes liggen van mijn C63
Beetje hoarder gedrag.
Mijn vrouw vond trouwens mijn mopje: ''er moet eigenlijk nog iets in het geel bij komen voor wat contrast'' minder grappig dan ik gehoopt had![]()

Dik. Met die Lotus heb ik niks, maar die andere twee mogen hier gerust komen logeren.
En nu je van je vrouw iets geel moet zoeken, zou ik eens kijken bij een oude Italiaanse supercar.![]()

wat bedoel je juist met “racevloer “ …dit zijn toch gewone epoxyvloeren dacht ik , glad of ruw afgewerkt of de twee en in meerdere kleuren en eventueel ….(Garage wil ik wel echt is onderhanden nemen. Als iemand tips heeft voor iemand die zo speciale 'racevloeren' kan leggen in Belgie, hit me up please. In UK heb ik zo iemand gezien maar hier nog nergens opgebotst)
Zoals dit!wat bedoel je juist met “racevloer “ …dit zijn toch gewone epoxyvloeren dacht ik , glad of ruw afgewerkt of de twee en in meerdere kleuren en eventueel ….
Dat zijn gewoon PVC-tegels he. Kunnen ze normaal makkelijk bovenop uw vloer leggen.
Wil een partij die dat kan komen doen en mooi afwerken. Heb op dat vlak zelf 2 linkse potenDat zijn gewoon PVC-tegels he. Kunnen ze normaal makkelijk bovenop uw vloer leggen.

Ik heb deze maand 1500km gereden op de zon en 0l benzine![]()

Die je dus amper gebruikt hebt.Ik heb 6 cilinders en jij niet
![]()
Manman het zit hier toch vol zure appels hoor.Die je dus amper gebruikt hebt.
Beetje raar om daar dan over te stoefen...
’ bij. En het nut van stoefen op een forum vol onbekenden ontgaat me volledig. 
Manman het zit hier toch vol zure appels hoor.
Ik zet er speciaal nog een ‘’ bij. En het nut van stoefen op een forum vol onbekenden ontgaat me volledig.
Ik kan toch ook 800km full ev gereden hebben en dan 300km aan 12L![]()

Die je dus amper gebruikt hebt.
Beetje raar om daar dan over te stoefen...