Welke wagen heb jij? Post your pics!

666859201_26263658326659493_5774493815326428633_n.jpg

Vond dit toch wel een vette foto. Tell me you like drivers' cars without telling...

(Garage wil ik wel echt is onderhanden nemen. Als iemand tips heeft voor iemand die zo speciale 'racevloeren' kan leggen in Belgie, hit me up please. In UK heb ik zo iemand gezien maar hier nog nergens opgebotst)

edit: ff foto elders gelinkt, shit quality via imgbb haha
Wie goed loert ziet op dat rek links nog downpipes liggen van mijn C63 :laugh:
Beetje hoarder gedrag.

Mijn vrouw vond trouwens mijn mopje: ''er moet eigenlijk nog iets in het geel bij komen voor wat contrast'' minder grappig dan ik gehoopt had :tongue:
+3 voor de nummerplaten

Velgen zitten er onder 🙂
Ben wel sterk aan het overwegen om een KW Var 3 te monteren om hem toch een tikkeltje lager te leggen zodat alles mooier uitkomt.
Vooraan staat het net iets te hoog naar mijn goesting, achteraan is nog ok.

SpQKuuD.jpeg

tKBcTee.jpeg

ss7QQbO.jpeg

pSGTatM.jpeg

Velgen zitten er onder 🙂
Ben wel sterk aan het overwegen om een KW Var 3 te monteren om hem toch een tikkeltje lager te leggen zodat alles mooier uitkomt.
Vooraan staat het net iets te hoog naar mijn goesting, achteraan is nog ok.

SpQKuuD.jpeg

tKBcTee.jpeg

ss7QQbO.jpeg

pSGTatM.jpeg
Mooie bak, maar kan er niet aan doen: aftermarket velgen op zo een Duitser zijn nooit een succes voor mij persoonlijk.

Geeft toch heel fijntjes weer hoeveel moeite er in zal kruipen om zo een assortiment aan velgen bij een wagen te laten passen, zelfs de lelijke. :')

Hier ook eens mijn nieuwste, oude (bouwjaar 1997) aanwinst posten:

Import uit NL, er was nog wat plaats om hem veilig te zetten.
Ligt lekker op de weg en gaat best vlot voor 'slechts' 120pk.
Mogen de kinderen deze zomer ook mee op pad gaan.

Laatst bewerkt:
Mooie bak, maar kan er niet aan doen: aftermarket velgen op zo een Duitser zijn nooit een succes voor mij persoonlijk.

Geeft toch heel fijntjes weer hoeveel moeite er in zal kruipen om zo een assortiment aan velgen bij een wagen te laten passen, zelfs de lelijke. :')
Ik begrijp je, het komt nogal rap patserig over.

Het probleem is dat er maar weinig OEM velgen zijn die ik mooi vind. 2 Tone is mijn ding niet en volledig zwart ook wat minder.

Ik begrijp je, het komt nogal rap patserig over.

Het probleem is dat er maar weinig OEM velgen zijn die ik mooi vind. 2 Tone is mijn ding niet en volledig zwart ook wat minder.
Persoonlijk zou ik de BMW centercaps gebruiken.
Gaat al een heel ander zicht zijn.

Maar ieder z'n ding eh.

Persoonlijk zou ik de BMW centercaps gebruiken.
Gaat al een heel ander zicht zijn.

Maar ieder z'n ding eh.
De centercaps van de velgen hebben hetzelfde kleur van de velgen, wat er 1 mooi geheel van maakt.
De kleur heet Pure Aluminium en is precies blank aluminium met gewone lak over.

De centercaps van de velgen hebben hetzelfde kleur van de velgen, wat er 1 mooi geheel van maakt.
De kleur heet Pure Aluminium en is precies blank aluminium met gewone lak over.
Snap het volledig. En dat is net wat ik vreemd vind ogen op je velgen.
Is ook waarschijnlijk omdat je dat bijna nooit tegenkomt.
Kan je niet eens een foto maken met het voorwiel met de BMW caps en de achterband zo laten ?

Ach , je moet maar zien. Als jij er tevreden over bent wie zijn wij om je tegen te spreken ?
Des gôuts et des couleurs , on ne discute pas.

Vooraan nog 3cm lager en ferme ketel dan.

Snap het volledig. En dat is net wat ik vreemd vind ogen op je velgen.
Is ook waarschijnlijk omdat je dat bijna nooit tegenkomt.
Kan je niet eens een foto maken met het voorwiel met de BMW caps en de achterband zo laten ?

Ach , je moet maar zien. Als jij er tevreden over bent wie zijn wij om je tegen te spreken ?
Des gôuts et des couleurs , on ne discute pas.

Vooraan nog 3cm lager en ferme ketel dan.
Ik heb het even met Gemini gedaan want de originele velgen liggen niet bij mij thuis dan kan niet zomaar even wisselen.
Het is zeker ook mooi maar toch denk ik van het zo te laten, of misschien in de toekomst eens om eens af te wisselen.

Verlaging met een KW Var 3 zal de volgende mod worden. Behoud van comfort vooropgesteld met een subtiele verlaging.

Laatst bewerkt:
Heel lang kunnen uitstellen om een tweede wagen te kopen maar de laatste tijd werd het toch wat te moeilijk om te regelen met slechts 1 wagen.
Aangezien we al een elektrische hebben, wilde ik nog een leuke benzine, liefst met redelijk wat ruimte om op reis te gaan dus sowieso een break. En de BMW 5 serie is altijd onze favoriet geweest (tot de G60/61 that is) dus kwam ik bij de 540i touring uit.

Niet te vinden in België dus op Mobile.de enkele weken rondgekeken en in Frankfurt bij BMW Dreieich (impressionante garage, to say the least) een G31 LCI 540i Touring gaan bekijken en toegehapt.

En daarnet gaan ophalen :love: Die Duitse export platen staan hem ook wel super

jlV2fSd.jpeg

FCewTv4.jpeg

n8CGuUe.jpeg

Ook wel een leuke: toen we hem gaan bekijken zijn zei de verkoper iets van dat er nog zomerbanden gingen opgelegd worden en we de winterbanden die er toen oplagen gingen meekrijgen. Mooie extra, en nu blijkt dat ze zowel banden als velgen hebben meegegeven :biglaugh: wel een maatje kleiner dan deze op de foto's.

Zeker niet, gewoon kiezen wat je zelf het mooist vindt!

Op mijn wintervelgen liggen ook geen BMW center caps, als dat helpt? :p
Ik vind het beide mooi. Voorlopig laat ik het zo, misschien volgend jaar als ik van winter terug naar deze wissel, we zien wel.

Op mijn wintervelgen zitten WEL BMW centercaps 😝

Heel lang kunnen uitstellen om een tweede wagen te kopen maar de laatste tijd werd het toch wat te moeilijk om te regelen met slechts 1 wagen.
Aangezien we al een elektrische hebben, wilde ik nog een leuke benzine, liefst met redelijk wat ruimte om op reis te gaan dus sowieso een break. En de BMW 5 serie is altijd onze favoriet geweest (tot de G60/61 that is) dus kwam ik bij de 540i touring uit.

Niet te vinden in België dus op Mobile.de enkele weken rondgekeken en in Frankfurt bij BMW Dreieich (impressionante garage, to say the least) een G31 LCI 540i Touring gaan bekijken en toegehapt.

En daarnet gaan ophalen :love: Die Duitse export platen staan hem ook wel super

jlV2fSd.jpeg

FCewTv4.jpeg

n8CGuUe.jpeg

Ook wel een leuke: toen we hem gaan bekijken zijn zei de verkoper iets van dat er nog zomerbanden gingen opgelegd worden en we de winterbanden die er toen oplagen gingen meekrijgen. Mooie extra, en nu blijkt dat ze zowel banden als velgen hebben meegegeven :biglaugh: wel een maatje kleiner dan deze op de foto's.

Lekkere bak!

Wat is de BIV / rijtaks op zo een bommetje?

Terug
Bovenaan