Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik vond het precies al vreemd dat den buurman niet helemaal mee was wanneer Chantal zei: 't zit allemaal al weer in de kasten. Om dan op 't laatste te zeggen dat het toch wel raar zal doen wanneer ze weg is.
Het 2de seizoen volledig gezien met de kinderen (12en14) heel leuke serie om samen te bekijken. Zo zijn we nu begonnen met eigen kweek te zien met hen.
Iemand naar seizoen 3 aan het kijken?
Net nog maar een paar afleveringen gezien, dus geen spoilers aub.
Ik moet zeggen dat de serie an sich beter is dan ik ervan had verwacht. Ik had de hele hype destijds aan mij laten voorbijgaan omdat ik dacht dat het genre Eigen Kweek zou zijn, maar blijkbaar had ik het mis.
Nu wilde mijn vriend toch graag eens beginnen kijken, dus ik dacht ik geef het toch eens een kans. Chantal weet goed haar mannetje te staan, want... Dat is op z'n zachtst gezegd nodig. (Ik hoop dat het er in de realiteit toch wat minder seksistisch aan toe gaat in de Westhoek.)
Het doorzichtige stoort mij soms wel wat, maar goed, het is geen "serieuze" politiereeks zeker?
In het vorig seizoen vond ik Dwoaze D'Hoase die Chantal constant betrok bij het drama met zijn (al even dwoaze) vrouw maar flauw, het leek wel een soap. Zeker die eerste aflevering vond ik serieus in kwaliteit achteruit gegaan in vergelijking met het eerste seizoen. Nadien werd het dan wel terug beter.
Ik vind Mathias Sercu geen geschikte acteur om rechercheur te spelen, maar misschien is dat wel de bedoeling. Tenslotte bakt zijn personage sowieso niet veel van die job.
Ik vind de acteur die "De Sherrif" speelt de grootste verrassing van deze serie. Hij doet dat echt voortreffelijk en heeft ontzettend veel naturel. Laat staan omdat hij erin slaagt vanaf het begin van de serie die seksistische, racistische (en zeker in het begin onuitstaanbare) idioot neer te zetten waarvan je hoopt dat hij eens goed op zijn plek gaat worden gezet. (Chantal!)
Uiteindelijk blijkt de man toch een klein hartje te hebben (/newsflash) en maakt hij zich meer belachelijk dan dat hij succes heeft met zijn "charmes"... maar het is lang de slechtste niet.
Deze serie zou niet hetzelfde zijn zonder "de Sheriff"!
Vraag/spoiler over seizoen 2 (enkel lezen als je heel seizoen 2 hebt gezien, want het is een grote spoiler! )
Weet iemand waarom Eddy zijn personage gestorven is? Wilde de acteur niet meer meedoen of zo?
Een kleinere spoiler, maar toch
Ik vind die buurman dus totaal niet bij Chantal passen - en omgekeerd. Al denk ik dat er geen enkele man bij haar past. Waarom laten ze haar toch niet gewoon single blijven?
Hij ziet haar liever dan zij hem en haar dochter vindt hem ook leuker dan zijzelf. (Al is die intussen van gedacht aan het veranderen.)