Dus uiteindelijk geraakt dat regime ook niet verder dan de zoveelste nepo baby aan te stellen.
Ze wilden toch terug een monarchie installeren

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dus uiteindelijk geraakt dat regime ook niet verder dan de zoveelste nepo baby aan te stellen.

Trump weet dat ook al maar durft het gewoon nog niet met zoveel woorden te zeggen tegen het Amerikaanse volk.Netanyahu zegt dat de oorlog nog lang gaat duren. Benieuwd of Amerika dan aan de leiband blijft lopen.
Ze weten dat Trump graag met koningen spreekt ;-)Ze wilden toch terug een monarchie installeren![]()
Ach, die mag zeggen wat hij wilt, zijn volgers gaat niet van gedachte veranderen met hun blinde adoratie.Trump weet dat ook al maar durft het gewoon nog niet met zoveel woorden te zeggen tegen het Amerikaanse volk.
De échte die hards, die gaat hij inderdaad nooit verliezen. Nooit, mag doen wat hij wil, altijd vinden ze wel één of andere mentale truc om dat te verantwoorden.Ach, die mag zeggen wat hij wilt, zijn volgers gaat niet van gedachte veranderen met hun blinde adoratie.
Zo zijn er velen die tijdens de verkiezingen tegen Kamala waren omdat "ze hun in een oorlog tegen Iran zou storten" en nu Trump exact datgene doet zien ze er geen graten in.
Dat is inderdaad de vraag, hopelijk gaan we het met de midterms te weten komen.De échte die hards, die gaat hij inderdaad nooit verliezen. Nooit, mag doen wat hij wil, altijd vinden ze wel één of andere mentale truc om dat te verantwoorden.
Maar hoeveel % van het Amerikaanse kiespubliek is daarmee vertegenwoordigd? Dat blijft bij mij de open vraag.
Alsmaar minder, aan beide kanten van het spectrum trouwens.De échte die hards, die gaat hij inderdaad nooit verliezen. Nooit, mag doen wat hij wil, altijd vinden ze wel één of andere mentale truc om dat te verantwoorden.
Maar hoeveel % van het Amerikaanse kiespubliek is daarmee vertegenwoordigd? Dat blijft bij mij de open vraag.
news.gallup.com
Je moet je geen zorgen maken over de olie in Iran. Na een week vechten is er nog geen bom gevallen op Kharg Island.Blijkbaar een oliedepot daar gebombardeerd in iran. Halluncinante rookpluim.
Fuck man, net als je denkt dat die niet dieper kan zinken. Make America great again, het zal toch niet op die manier zijn met vuile leugens, geen enkele realiteitszin en blind voor de eigen verantwoordelijkheden. Imo is dat echt het laagste van het laagste, er kan altijd iets mis gaan bij bombardementen maar heb dan als land ook de ballen om dat toe te geven. Straks moet die nog samen met Netanyahu ziten wenen in een hoekje voor de stijgende haat tegenover Amerikanen (cfr de stijgende haat tov Israel). Ze zijn er godver gewoon zelf verantwoordelijk voor. Ik hoop 1 ding, moest er terug terrorisme komen dat die zich eens richten op de leiders ipv onschuldige burgers.In tijden van chaos is het een verademing dat Trump duidelijkheid schept i.v.m. het bombarderen van de meisjesschool:
“Naar mijn mening, gebaseerd op wat ik gezien heb, is Iran verantwoordelijk”, zei Trump zaterdag zonder verpinken aan boord van zijn presidentiële vliegtuig, Air Force One. “Zoals je wel weet, zijn ze erg onnauwkeurig met hun munitie. Ze hebben helemaal geen precisie. Het is door Iran gedaan.”
Doet er me aan denken dat er toch wel het een en ander te doen was rond de gebrekkige communicatie/waarschuwing vanuit de VS naar burgers en ambassadepersoneen in de regio. Volgens mijn Trumper-schoonzus ook allemaal door Biden of Obama want die heeft het budget van de ambassades gereduceerd.Trump heeft nog nooit ergens verantwoordelijkheid voor genomen en doet systematisch elk persoonlijk falen af als nonsens en de schuld van tegenpartijen. Had iemand gedacht dat dat ging veranderen wanneer het aankomt op oorlogsmisdaden? Geef het nog even en hij legt de schuld bij Obama.
Nu vloog de raket effectief wel boven Turkije , de vorige was reeds boven Syrië neergehaald.Blijkbaar tweede ballistische raket uit de lucht gehaald door turkije.
https://www.reuters.com/world/europ...ot-down-by-nato-defences-airspace-2026-03-09/
Wou Trump ook geen lagere olieprijzen? Hij bereikt juist het tegenovergestelde.