Bloody Gore
Member
Die glazen schotel pressies vulling voor haggis .Zelfgemaakte volauvent uit de diepvries.
Toch nog een Grizzly omdat ik het niet kan laten.
Not pictured, nen saison Dupont.
Hemels.
![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die glazen schotel pressies vulling voor haggis .Zelfgemaakte volauvent uit de diepvries.
Toch nog een Grizzly omdat ik het niet kan laten.
Not pictured, nen saison Dupont.
Hemels.
![]()
.Ik stem als ontbijtWe zullen idd eerst ne datum voorstellen voor Hent, da établissement ziet daar in orde uit. Daarna Bxl zodat ons Plastroneke (@Ruigen Das) eindelijk van de partij kan zijn

Dus ik vraag me af of 2.5 jaar te oud is voor de vondelingenschuif?
Eens goed duwen en dat past wel. Steek er voor de nacht nog dat bakje frietjes bij zodat het arm kind toch niet van de honger sterft. Voor de dorst, een wachttpint. Want wachten zal ze.Dus ik vraag me af of 2.5 jaar te oud is voor de vondelingenschuif?
Eens goed duwen en dat past wel. Steek er voor de nacht nog dat bakje frietjes bij zodat het arm kind toch niet van de honger sterft. Voor de dorst, een wachttpint. Want wachten zal ze.
Dafuq is roze tartaar? Nog nooit van gehoord.De vrouw belt me op met de boodschap dat ze geen zin heeft om te koken, maar om frietjes te halen. Ondanks dat ik geen grote honger heb, stemde ik uiteraard in op het schitterende idee. Door de kleine honger is het een klein met roze tartaar en een Bicky Rib geworden (niet dat ik anders zoveel meer bestel, een klein speciaal en vleeskroket voor de vrouw en de dochter een frikandel (en haar klein bakje friet die ze altijd krijgt van onze friturist). Na een paar kleine happen wou de dochter niks meer eten, ze wou liever een banaan.
Ik kende het ook niet en zag het opeens bij een koppel in de frituur. Toen gevraagd wat het was en eens geprobeerd. Het noemt eigenlijk riche.Dafuq is roze tartaar? Nog nooit van gehoord.
Ewel, ik heb nog nooit Riche gegeten, de roze saus die ze in onze frituur verkopen is huisgemaakt. Ze maken daar ook zelf tartaar, dus het kan perfect dat die roze saus daar ook een "homemade" variant op is.Is dat dezelfde roze saus die @exCite ook besteld?
ik bestel altijd wat meer voor de kinderen, zodat ik het achteraf kan opeten. De vrouw begint anders de klagen dat ik te veel bestel voor mezelf.De vrouw belt me op met de boodschap dat ze geen zin heeft om te koken, maar om frietjes te halen. Ondanks dat ik geen grote honger heb, stemde ik uiteraard in op het schitterende idee. Door de kleine honger is het een klein met roze tartaar en een Bicky Rib geworden (niet dat ik anders zoveel meer bestel, een klein speciaal en vleeskroket voor de vrouw en de dochter een frikandel (en haar klein bakje friet die ze altijd krijgt van onze friturist). Na een paar kleine happen wou de dochter niks meer eten, ze wou liever een banaan.
Ik doe het omgekeerde. Bestel een shitload die ik zelf naar binnen moet duwen om alles op te krijgen en mag dan nog eens den overschot van de rest binnenproppen ook.ik bestel altijd wat meer voor de kinderen, zodat ik het achteraf kan opeten. De vrouw begint anders de klagen dat ik te veel bestel voor mezelf.
Heb de vondelingenschuif ook geprobeerd, maar kreeg er de vrouw echt niet in.
En ik denk dat de dochter duidelijk wilt maken dat ze een lange hamburger wou.
Niet iedereen beft als ze ongesteld is hé.Ja manne, toch nog veel te leren ze hier. Als een vrouw vraagt om van haar roze saus / roze tartaar te proeven bedoelt ze toch iets anders dan een combinatie met frieten.
Ja manne, toch nog veel te leren ze hier. Als een vrouw vraagt om van haar roze saus / roze tartaar te proeven bedoelt ze toch iets anders dan een combinatie met frieten.
Alles voor de veiligheid. Wie weet heeft er ander volk ook al van die roze saus mogen proeven. Of nog erger, hun frietjes daarin dippen.En al die mannen subiet hun jas aantrekken
Maar alle gekheid op een stok, je hoort vaak dat een frituur een goudmijn kan zijn. Ik kan mij inbeelden eens je er een goede routine kan insteken en je het wat gewoon wordt, het plezant werken kan zijn. Maar wat zijn de valkuilen of mindere afspecten van zelf een frituur te runnen? Zelf heb ik 0,0 ervaring in de horeca.
Het spreekt voor zich dat je veelal aan het werk bent wanneer anderen thuis zijn en dus weekends en 's avonds moet werken.