De frituur

Als ik begin te tellen bij w8pintje ist eerder een wveertienpintje.

‘t bekt ni. I kow

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 17
Godverdomme toch. Beter een boterham met salami gegeten. Goesting in een frietje en kom aan mijn favoriete frituur om te zien dat het gesloten is :angry::angry:. Dan maar een andere frituur gekozen en spijt van. Uitgedroogde frieten die ik zonder de specialsaus niet kon binnenkrijgen. Gelukkig was de cervela nog wel OK. Serieuze teleurstelling.

Vanmiddag eens zo'n Bicky Orange besteld uit nieuwsgierigheid. Dacht dat dat allemaal ging overroepen zijn, maar het bleek een enorme toevoeging aan mijn kennis. Ik ga die nog bestellen. :love:

Godverdomme toch. Beter een boterham met salami gegeten. Goesting in een frietje en kom aan mijn favoriete frituur om te zien dat het gesloten is :angry::angry:. Dan maar een andere frituur gekozen en spijt van. Uitgedroogde frieten die ik zonder de specialsaus niet kon binnenkrijgen. Gelukkig was de cervela nog wel OK. Serieuze teleurstelling.

Aangezien dit topic vrij populair is

Is er eigenlijk een lijst die Beyondgaming approved frituur lijst ?
Kwestie dat de rest van dit forum bovenstaande hopelijk niet moet tegenkomen , als ze ergens in vlaanderen in het onbekende naar een frituur moeten.

Is het eigenlijk vreemdgaan als je af en toe zelf je frietjes bakt?
Zeker en vast niet. Ik vind dat zelfs niet eens dezelfde soort maaltijd. Ge zou perfect 's middags zelf frietjes kunnen bakken en dan 's avonds naar 't frituur. Is iets compleet anders, hoe goed je ze zelf ook zou kunnen bakken.

Op ne maandag naar de frituur... Bleek geen simpel verhaal. 5 Frituren gedaan en dan pas een gevonden die open was.
Wel ne frietchinees in een aftands vroeger café geweest zo zag het eruit.

Frieten waren goed, iets te weinig gebakken. Sauzen prima, lekker stoofvleessaus voor madam.
Nuggets zagen er ok uit voor de zoon, kippenvleugels waren goed gekruid.

Theeft ons gesmaakt, maar wel veel meer gedoe dan anders. :wallbash:

Terug
Bovenaan