Didymus
Well-known member
Flora Friet?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Flora Friet?
Indien regio Geneve: daar is een keten van friturenNog niet, vertraging met de plannen. Eerst cashen zodat als ik er ben frieten van m'n frietkot kan laten overvliegen![]()

. Dan maar een andere frituur gekozen en spijt van. Uitgedroogde frieten die ik zonder de specialsaus niet kon binnenkrijgen. Gelukkig was de cervela nog wel OK. Serieuze teleurstelling.Er is 1 Belgische frituur in heel Geneve (https://www.fritesbelga.com/)Indien regio Geneve: daar is een keten van frituren
Godverdomme toch. Beter een boterham met salami gegeten. Goesting in een frietje en kom aan mijn favoriete frituur om te zien dat het gesloten is. Dan maar een andere frituur gekozen en spijt van. Uitgedroogde frieten die ik zonder de specialsaus niet kon binnenkrijgen. Gelukkig was de cervela nog wel OK. Serieuze teleurstelling.
Net zo veel als een andere frituur uitproberen terwijl je vaste open is op hetzelfde moment.Is het eigenlijk vreemdgaan als je af en toe zelf je frietjes bakt?
Zeker en vast niet. Ik vind dat zelfs niet eens dezelfde soort maaltijd. Ge zou perfect 's middags zelf frietjes kunnen bakken en dan 's avonds naar 't frituur. Is iets compleet anders, hoe goed je ze zelf ook zou kunnen bakken.Is het eigenlijk vreemdgaan als je af en toe zelf je frietjes bakt?
Aangezien dit topic vrij populair is
Is er eigenlijk een lijst die Beyondgaming approved frituur lijst ?
Kwestie dat de rest van dit forum bovenstaande hopelijk niet moet tegenkomen , als ze ergens in vlaanderen in het onbekende naar een frituur moeten.
De Gault&Millau der frituren@poeperman zal eens een frituurgids moeten schrijven.

B&G sterren uitdelen.De Gault&Millau der frituren![]()

De Guide Langecurrydel.B&G sterren uitdelen.