Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schotland geen land
Als ze als land voetballen is het een land he!
Ze komt in ieder geval niet erg overtuigend overBen ik de enige die zich doodergert aan de kinderpsychiater?

Nee, want ik heb er ook echt een hekel aan gekregen (sorry, Hilde). En dan het feit dat ze een belofte doet en toch in die koffer kijkt... Ok ja, ge zit in een spel maar kvond het wel wat vroeg om zo'n belofte nu al te breken. Gelukkig was er nog een beetje karma toen ze door had dat er nog een molkoffer was.Ben ik de enige die zich doodergert aan de kinderpsychiater?

Ben ik de enige die zich doodergert aan de kinderpsychiater?
Neen. Absoluut niet. En normaal gezien supporter ik schaamteloos vanuit Limburgse chauvenisme.
Ik vind het wel bevreemdend hoe de koffer-opdracht toch behoorlijk véél informatie weggeeft over wie de mol zou kunnen zijn of wie niet... ze camoufleren dat nu wel door het "molkoffertje", waar dan alle mogelijke bedragen inzaten... dus de mol heeft zijn of haar bedrag kunnen veranderen... maar toch.
Technisch gezien kon ze als mol ook een kaartje met 800 euro hebben gekozen. Maar als ze De Mol is vind ik het toch geen goeie.Maar we weten wel dat hilde de mol niet is.
Technisch gezien kon ze als mol ook een kaartje met 800 euro hebben gekozen. Maar als ze De Mol is vind ik het toch geen goeie.