De Mol 2025 - Aflevering 2

coltie

Event Crew
Crowdfunder FE
Supporter
De kandidaten verlaten de hoofdstad via een historische spoorlijn met een beladen geschiedenis. Het onverwachte einde van de vorige aflevering blijft niet zonder gevolgen.

Ik neem aan dat er weinig handdoeken juist gaan staan, als ze er al weten te maken, dus dat wordt hoogstens €500.

Maar ze mollen weer allemaal om ter hardst. Ik ben gestopt met zoeken naar de mol sinds een jaar of 4. Gewoon kijken, ik hoor het op het eind wel.

Alexy :laugh:

Die is dus niet de mol

Of wel de grootste in your face mol ooit en dan weten we ook meteen de winnaar van dit jaar.

Proficiat, je weet nu dat je na een eerste stemronde misschien goed gespreid hebt, of misschien ook niet als die onder jou gewoon nog slechter gespreid hebben.

Ben ik de enige die zich doodergert aan de kinderpsychiater?
Nee, want ik heb er ook echt een hekel aan gekregen (sorry, Hilde). En dan het feit dat ze een belofte doet en toch in die koffer kijkt... Ok ja, ge zit in een spel maar kvond het wel wat vroeg om zo'n belofte nu al te breken. Gelukkig was er nog een beetje karma toen ze door had dat er nog een molkoffer was.

Ben ik de enige die zich doodergert aan de kinderpsychiater?

Neen. Absoluut niet. En normaal gezien supporter ik schaamteloos vanuit Limburgse chauvenisme.

Ik vind het wel bevreemdend hoe de koffer-opdracht toch behoorlijk véél informatie weggeeft over wie de mol zou kunnen zijn of wie niet... ze camoufleren dat nu wel door het "molkoffertje", waar dan alle mogelijke bedragen inzaten... dus de mol heeft zijn of haar bedrag kunnen veranderen... maar toch.

Neen. Absoluut niet. En normaal gezien supporter ik schaamteloos vanuit Limburgse chauvenisme.

Ik vind het wel bevreemdend hoe de koffer-opdracht toch behoorlijk véél informatie weggeeft over wie de mol zou kunnen zijn of wie niet... ze camoufleren dat nu wel door het "molkoffertje", waar dan alle mogelijke bedragen inzaten... dus de mol heeft zijn of haar bedrag kunnen veranderen... maar toch.

Maar we weten wel dat hilde de mol niet is.

Terug
Bovenaan