De Mol 2025 - Aflevering 2

Ik vond Hilde vooral heel veel ik ik ik om Rusiana te overtuigen terwijl Rusiana eerder passief leek.

Kan natuurlijk ook zo lijken door hoe het geplakt is.

Natuurlijk twee mensen uit de laatste container eruit, daar worden we niet veel wijzer van natuurlijk.

Het enige dat ik hier wel echt verdacht vond is dat Michele daar als allerlaatste naar de volgende wagon ging :unsure: Goed wetende dat zij dan ongestoord van koffer kon wisselen, anders heb je toch een enorm risico dat er vlak iemand achter je volgt.

Natuurlijk twee mensen uit de laatste container eruit, daar worden we niet veel wijzer van natuurlijk.

Het enige dat ik hier wel echt verdacht vond is dat Michele daar als allerlaatste naar de volgende wagon ging :unsure: Goed wetende dat zij dan ongestoord van koffer kon wisselen, anders heb je toch een enorm risico dat er vlak iemand achter je volgt.
Was dat Jan niet?

Laat ons vooral hopen dat Hilde er volgende week uit ligt, maar kzie het nog gebeuren dat ze in de finale komt. Zou typisch zijn.

toch wel veel overbodig gemol in die eerste opdracht
-alexy die al 2x die rode knop geraakt had, en dan er nog eens op mikt "om te testen". toevallig als de anderen opweg zijn naar de verste naam
-als er juist namen geroepen worden: hilde die dan bij "vandeveire" zegt "niet luidop", en jan die bij "camille dhondt" zegt "die is te jong"

en Pasquino, toffe jongen misschien, maar niet verrast dat die eruit ligt. met zijn tactiek van: ik ga er hier in de eerste wagon al direct uit, dan kan ik goed observeren?(ge mist daar dan quasi de héle opdracht) en dan over Els: ja, die is ook aziatisch, hoe kent die de gewoonte van dat compleet andere aziatische land niet?

Ik vond het eerder plezant toen Hilde voor haar eigen koffer koos. Het blijft een spel en alle middelen zijn goed om zo ver mogelijk te geraken.

ik vond dat smeken en "ik ben toch zo'n goede en lieve persoon!" al zo zielig, en om dan voor dat voordeel te kiezen?

Nimrod is wel de enige met de allerbeste positie op de trein om als mol de opdracht te doen mislukken + het veiligste moment om de koffer te switchen.

Dat dit afvaller ook nog ziet dat hij toevallig op het einde zo snel dat slot openkreeg doet mij dat nog meer vermoeden.
Ik zou net denken dat Nimrod het niet is, omdat Pasquino waarschijnlijk wel enkele vragen op hem zal ingevuld hebben

Nimrod is wel de enige met de allerbeste positie op de trein om als mol de opdracht te doen mislukken + het veiligste moment om de koffer te switchen.

Dat dit afvaller ook nog ziet dat hij toevallig op het einde zo snel dat slot openkreeg doet mij dat nog meer vermoeden.
Nimrod zijn koffer is niet van belang meer op dat moment hè.

Ik zou net denken dat Nimrod het niet is, omdat Pasquino waarschijnlijk wel enkele vragen op hem zal ingevuld hebben
Hebben ze opnieuw een test moeten invullen?

Anyways: ik heb mijn post verwijderd aangezien Jan blijkbaar als laatste door de eerste wagon ging, niet Nirmrod. Dan klopt de theorie niet. Jan kan natuurlijk wel nog altijd als (eventuele) mol dan gemakkelijk zijn koffer switchen.

vooral het effect van "de mol heeft mogelijk zijn kaartje veranderd" speelt daar een grote mol.
ik kan mijn inbeelden dat Rusiana op Hilde heeft ingezet bij de test, dus die is het niet
Hebben ze opnieuw een test moeten invullen?
nu ge het zegt hebben ze dat niet getoond deze keer?

Jup. Wat een slecht acteerwerk van die Hilde. Zet mij ook maar mee op jullie boot.

Pasquino zag dit nu wel niet aankomen :unsure:

Jan, na 4 nachten met Pasquino op de kamer te hebben gelegen: ‘En door welk oog is dat dan dat ge niet ziet?’

IMG_9573.jpeg

1743365890041.gif

De containermensen zitten ook ik de laatste wagon koffers. Lastig. Ik had liever eliminatie dan bevestiging.
Ik begin meer aan sarah aan het denken dan els.
Wel raar dat els haar eigen dier niet kent.

Terug
Bovenaan