Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup. Wat een slecht acteerwerk van die Hilde. Zet mij ook maar mee op jullie boot.
Pasquino zag dit nu wel niet aankomen

Ze is 57, voelt zich 38 maar ziet er wel 71 uit...Ben ik de enige die zich doodergert aan de kinderpsychiater?
Goed wetende dat zij dan ongestoord van koffer kon wisselen, anders heb je toch een enorm risico dat er vlak iemand achter je volgt.Was dat Jan niet?Natuurlijk twee mensen uit de laatste container eruit, daar worden we niet veel wijzer van natuurlijk.
Het enige dat ik hier wel echt verdacht vond is dat Michele daar als allerlaatste naar de volgende wagon gingGoed wetende dat zij dan ongestoord van koffer kon wisselen, anders heb je toch een enorm risico dat er vlak iemand achter je volgt.
Oeps, ja kloptWas dat Jan niet?

Waarom zou iedereen dat doen?Het mag dan wel een spel zijn en iedereen zou die keuze maken, maar zo staalhard zitten liegen zou ik het toch moeilijk mee hebben.
Ik zou net denken dat Nimrod het niet is, omdat Pasquino waarschijnlijk wel enkele vragen op hem zal ingevuld hebbenNimrod is wel de enige met de allerbeste positie op de trein om als mol de opdracht te doen mislukken + het veiligste moment om de koffer te switchen.
Dat dit afvaller ook nog ziet dat hij toevallig op het einde zo snel dat slot openkreeg doet mij dat nog meer vermoeden.
Nimrod zijn koffer is niet van belang meer op dat moment hè.Nimrod is wel de enige met de allerbeste positie op de trein om als mol de opdracht te doen mislukken + het veiligste moment om de koffer te switchen.
Dat dit afvaller ook nog ziet dat hij toevallig op het einde zo snel dat slot openkreeg doet mij dat nog meer vermoeden.
Hebben ze opnieuw een test moeten invullen?Ik zou net denken dat Nimrod het niet is, omdat Pasquino waarschijnlijk wel enkele vragen op hem zal ingevuld hebben
nu ge het zegt hebben ze dat niet getoond deze keer?Hebben ze opnieuw een test moeten invullen?
Ja, ze hebben terug een test ingevuldnu ge het zegt hebben ze dat niet getoond deze keer?
Dat was een absoluut dieptepunt iddik vond dat smeken en "ik ben toch zo'n goede en lieve persoon!" al zo zielig, en om dan voor dat voordeel te kiezen?
Jup. Wat een slecht acteerwerk van die Hilde. Zet mij ook maar mee op jullie boot.
Pasquino zag dit nu wel niet aankomen