De Mol 2025 - Aflevering 4

vishnusixclix

Well-known member
Crowdfunder FE
1744470502840.png

Aflevering 4

Ja zeg, alweer een leuke kandidaat eraf.

Deze kandidaat gaan we roeien, wat doet denken aflevering 4 van vorig jaar. Dat was ook een race maar dan met karts. Zou de mol ook deze keer zo gemakkelijk de boel helemaal saboteren?
Verder zien we alweer een prachtige setting; een tempel die op het eerste zicht lijkt op Angkor Wat. Ook zijn er weer vrijstellingen in beeld gekomen tijdens de teaser.

Ik gok dat er weer niet veel geld in de pot komt, want die vrijstellingen gaan ongetwijfeld ten koste van de harde euros gaan. 😏

Enfin. We zien het zondagavond!

Damnit mijn favoriet is eruit. En mijn Molverdachte gelijk ook. :(

Mijn reden voor Hilde niet te mogen is omdat ik haar nogal vals sympathiek vind overkomen.

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !!!!! Gvd gvd gvd ! En ondertussen is het nog een week met dat spook te doen.... Om gek van te worden....
Kzeg et u, ze gaat bij de finalisten zitten of effectief de mol zijn. Als da zo is kijk ik nooit meer :')

Ik snap de haat niet zo goed. :unsure:
1 keer zitten smeken om de ander te overtuigen dat ze ó zo'n goed mens is, om dan meteen haar beloftes door het venster te smijten
2de keer meteen roepen dat ze toch heiliger is dan moeder theresa (wat meteen doorzien wordt)
vandaag gooit ze het dan over een andere boeg door gewoon te zeggen "ja ik prik die ballon, want we kunnen elkaar toch niet vertrouwen"

tjah, zo maakt ge u niet populair.

Ik vind het oprecht een van de meest vreselijke kandidaten die ze al gehad hebben van alle moderne seizoenen van De Mol, qua persoonlijkheid. Ik ben sws iemand die snel een klik heeft met iemand of niet, en persoonlijkheden best snel kan aanvoelen. En Hilde is by far iemand waar ik totaal niks van moet hebben. Ik vind ze enorm fake en eigenlijk ook helemaal niet sympathiek..

Terug
Bovenaan