zaj
Redacteur
Genoeg goede films met zwarten in de hoofdrol vroeger. Bijna elke film met morgan freeman is een instant classic.Dit slaat echt absoluut nergens op. Ja er werden goeie films gemaakt in de jaren 90. En nu worden er nog altijd heel goeie films gemaakt, ook qua tv worden we gewoon verwend. En ja, soms gaat men bv diversiteit gaan forceren. Dat zijn dan gewoon slechte tv makers. Maar laten we aub niet gaan doen alsof het goed is dat je alleen witte mensen op tv ziet he. Het is goed dat er gays, trans mensen, zwarte mensen, moslims, ... ook op tv komen. Een tv reeks is niet " verziekt" of "woke" omdat er iemand op u scherm komt die anders geaard is, of een andere afkomst heeft.
Het gaat hem vooral over de gecensureerde dialoog, verborgen politieke boodschappen, en shit zoals rings of power.
je moet maar een de lotr trilogie vergelijken met the hobbit en nu rings of power. en zien hoe het allemaal bergaf af gaat ten koste van diversiteit. The witcher op netflix is ook zo een debacle omdat die vrouwelijke showrunner sapowski zijn boeken te mannelijk vond en er een hoop feministische bullshit moest inkrammen. Game of thrones --> house of the dragon is ook gewoon van een veel lager niveau deels door diezelfde redenen.
En ja , er zijn genoeg hedendagse pareltjes met een diverse cast ( snowfall bvb). Maar voor elke parel is er 5 keer zoveel troep.
Mijn beste kameraad is samen met 2de generatie meisje uit ghana ( dus hier geboren- maar afrikaanse ouders) en zelf zij vind heel dat woke gedoe bullshit. Dat zegt al genoeg zeker.
Laatst bewerkt:

. Maar dat is van die typische belgische uitlach tv zeker? Hoeveel er van zou er niet gespeeld zijn... Ik ging 15 jaar geleden allesinds geen 2 pilskes drinken voor ik mijn rijbewijs ging doen.

dat is ook gewoon een zelfstandige die moet blijven werken voor zijn geld