De Pfaffs

Die scène met Kelly en Sam tijdens het schminken is zó herkenbaar hè. Sam krijgt de volle laag vanwege alle irritaties van de voorbije maanden die zich bij Kelly opstapelden en die mens weet niet wat hem overkomt :eek2:
Ik heb Sam graag, maar hij was ook ni zonder fout. Hij probeerde de ganse tijd naar tv te zien, en hij was wat brut en ambetant ant doen tegen Kelly.

Ik heb Sam graag, maar hij was ook ni zonder fout. Hij probeerde de ganse tijd naar tv te zien, en hij was wat brut en ambetant ant doen tegen Kelly.
Nee dat wilde ik niet zeggen. Sam was idd vervelend aan het doen, maar het feit ze plots begon te wenen en emotioneel reageerde was niet enkel daarvoor maar ook voor een heleboel andere zaken die ze de voorbije maanden had opgekropt. Dat vond ik het herkenbare.

Nog iemand die het raar vindt dat iedereen daar via de slaapkamerraam van den bompa het huis binnenkomt? Dag en nacht, zelfs wanneer eerstgenoemde daar ligt te slapen? :unsure:

Haha den JM en Jean Claude van Damme op dat gala :

JM : wanneer komde es naar Brasschaat ?
JC : ne hele uitleg van ik ben gisteren geland, kga eerst naar m’n oma die is 101 jaar.
JM : wanneer komde naar Brasschaat ?

:laugh: Ik vond dat eigenlijk weer enorm simpel en enorm irritant tegelijk, God forbid dat het eens 10 seconden niet over JM zelf gaat :laugh:

Verder over dingen die ge in 2021 nie meer zegt :

den Sam tegen Kenji “ kga eerst m’n sigaret smoren en dan kom ik de tv verzetten “

Het is blijkbaar gedaan na seizoen 3? Iemand een idee of de volgende seizoenen later uitgezonden gaan worden?
Vreemd idd, vanaf vandaag zenden ze plots Blind Getrouwd uit op dat tijdslot? En volgens mij was S3 nog niet voltooid want volgens wikipedia telt dat 21 afleveringen en we zaten nog maar aan aflevering 19.

Die fucking programmatie altijd van die fucking TV zenders.

Carmen was tegen de heruitzendingen omdat den bompa nog leefde, en het hun teveel pijn zou doen om het weer te zien.
Een reactie van JM zou dat geweest zijn.
Maar dat ze er ditmaal niets aan verdienden zal ook wel meegespeeld hebben, denk ik.

Ik had eens een mailtje gestuurd om te horen wanneer/of ze er mee voortgaan. Precies koffiedik kijken en ze gaan het ook niet op VTMGO zwieren. Dus we zijn overgeleverd aan de grillen van de heren/dames programmadirecteuren :(
Dag DiffieHM,

Bedankt voor je bericht. We geven je graag mee dat De Pfaffs er even tussenuit gaan. We hebben momenteel nog geen zicht op wanneer we het vervolg zullen uitzenden. Er zijn voorlopig ook geen plannen om de overige seizoenen beschikbaar te stellen op VTM GO.Houd zeker de tv-gids en onze kanalen in de gaten om op de hoogte te blijven van onze programma's.

Groetjes,
VTM

Terug
Bovenaan