Hoe meer ik ervan zie hoe marginaler ik ze vind overkomen.. in die kliniek jong precies wat zatte pubers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb Sam graag, maar hij was ook ni zonder fout. Hij probeerde de ganse tijd naar tv te zien, en hij was wat brut en ambetant ant doen tegen Kelly.Die scène met Kelly en Sam tijdens het schminken is zó herkenbaar hè. Sam krijgt de volle laag vanwege alle irritaties van de voorbije maanden die zich bij Kelly opstapelden en die mens weet niet wat hem overkomt![]()
Nee dat wilde ik niet zeggen. Sam was idd vervelend aan het doen, maar het feit ze plots begon te wenen en emotioneel reageerde was niet enkel daarvoor maar ook voor een heleboel andere zaken die ze de voorbije maanden had opgekropt. Dat vond ik het herkenbare.Ik heb Sam graag, maar hij was ook ni zonder fout. Hij probeerde de ganse tijd naar tv te zien, en hij was wat brut en ambetant ant doen tegen Kelly.
Die doen ook allemaal niets anders dan constant drinkenHoe meer ik ervan zie hoe marginaler ik ze vind overkomen.. in die kliniek jong precies wat zatte pubers.
Deed iedereen dat niet in early 2000’s?Die doen ook allemaal niets anders dan constant drinken
Ik kende toch niemand ( toen of nu ) die wekelijks een fles ontkurkt ( en dan spreek ik nie over wijn )Deed iedereen dat niet in early 2000’s?
Ik vond dat eigenlijk weer enorm simpel en enorm irritant tegelijk, God forbid dat het eens 10 seconden niet over JM zelf gaat 
Mja, de opvoeding die ik daar al gezien heb..den Sam tegen Kenji “ kga eerst m’n sigaret smoren en dan kom ik de tv verzetten “

Vreemd idd, vanaf vandaag zenden ze plots Blind Getrouwd uit op dat tijdslot? En volgens mij was S3 nog niet voltooid want volgens wikipedia telt dat 21 afleveringen en we zaten nog maar aan aflevering 19.Het is blijkbaar gedaan na seizoen 3? Iemand een idee of de volgende seizoenen later uitgezonden gaan worden?
Iedereen van dat gezin (behalve JM wss) zal wel doorhebben dat die herhalingen eigenlijk meer schade doen aan hun imago dan goed?Ja, wel jammer. Dat was nu eens mijn half uurtje ontspanning elke avond.
Ik heb mij kreupel gelachen.
Zouden ze er financieel niet beter van worden?Iedereen van dat gezin (behalve JM wss) zal wel doorhebben dat die herhalingen eigenlijk meer schade doen aan hun imago dan goed?
Carmen zal dat inderdaad wel goed onderhandeld hebben zeker? Maar in welke orde dat financieel iets opbrengt.. Benieuwd naar.Zouden ze er financieel niet beter van worden?
Een reactie van JM zou dat geweest zijn.Carmen was tegen de heruitzendingen omdat den bompa nog leefde, en het hun teveel pijn zou doen om het weer te zien.
Vers geld en tof om doen ook, denk ik.
Dag DiffieHM,
Bedankt voor je bericht. We geven je graag mee dat De Pfaffs er even tussenuit gaan. We hebben momenteel nog geen zicht op wanneer we het vervolg zullen uitzenden. Er zijn voorlopig ook geen plannen om de overige seizoenen beschikbaar te stellen op VTM GO.Houd zeker de tv-gids en onze kanalen in de gaten om op de hoogte te blijven van onze programma's.
Groetjes,
VTM