Ai, wat een kutgoalVandaag opgestaan met kapotte rug en Nek en dan nog wat leuke FIFA momenten
Morgen beter!
![]()
Welke divisie al ondertussen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ai, wat een kutgoalVandaag opgestaan met kapotte rug en Nek en dan nog wat leuke FIFA momenten
Morgen beter!
![]()
same, laat ge weten alsge access hebt?Nog steeds geen transfers mogelijk via de web app/app... Frustrerend.
Edit: speel al een week elke dag (min. 3 matchen).
Kga ook is zien voor een tactic want speel nog met 442, wat is er goed vandejaar naar verluidt?Vandaag wat kunnen spelen en toch vlot van divisie 7 naar 5. Formatie 4-3-2-1 ligt me wel. Natuurlijk met een hoop custom tactics met 1 infiltrerende middenvelder.
Best sterk team toch nu dat je hebt. Ik speel dus 4-3-2-1Kga ook is zien voor een tactic want speel nog met 442, wat is er goed vandejaar naar verluidt?
Liefst met 4 defense
Team met 442:
Bekijk bijlage 23374
Heb nog 27 in coins om iets bij aan te schaffen (keeper is dus oblak)
7, niet veel meer gespeeld deze week, door tijdsgebrekAi, wat een kutgoal
Welke divisie al ondertussen?
Werken perfect voor mijSBC oplossingen van Futbin zijn niet dat meer…
Ander alternatief die jullie gebruiken?
Easysbc.ioSBC oplossingen van Futbin zijn niet dat meer…
Ander alternatief die jullie gebruiken?

Sry dat ik nu pas reageer had het gelezen hoor, maar vraag me idd af of dit kan. Je kan rivals tegen online random tegenstanders doen, daar ben ik zeker van, maar hoe kan ik u inv op Playstation, weet iemand dit?Als je eens wil spelen tegen me, kan dan meteen weten hoe die crossplay werkt.
Me dat ik op Xbox speel, en normaal zou lag geen probleem mogen zijn.
Zal wel eerder tegen de avond zijn, moet eerst nog mijn spook van school halen.
En meestal is dat een mentale marteling de vrijdag![]()
Dat zou moeten lukken, ik zie mijn maten van pc ook spelen.Sry dat ik nu pas reageer had het gelezen hoor, maar vraag me idd af of dit kan. Je kan rivals tegen online random tegenstanders doen, daar ben ik zeker van, maar hoe kan ik u inv op Playstation, weet iemand dit?
Doe maar als dat je lukt,Dat zou moeten lukken, ik zie mijn maten van pc ook spelen.
Normaal moet ik u toevoegen via je EA naam ipv PSN ID.
Als je op R2 op PS5 dacht ik, zie je u vrienden van EA.Doe maar als dat je lukt,
Psn is sentenza555
Ah wacht, EA naam, wat is dat juist
Wacht eh want was in match, bijna gedaanAls je op R2 op PS5 dacht ik, zie je u vrienden van EA.
Dan rechts op vrienden zoeken, syncbe is het mijne.
Normaal zou ik dan een verzoek moeten krijgen.
![]()
Kheb u accepted, als je tijd hebt wil ik nu snel eentje spelen.Wacht eh want was in match, bijna gedaan
Kheb u gestuurd