EA SPORTS FC 24

Vandaag wat kunnen spelen en toch vlot van divisie 7 naar 5. Formatie 4-3-2-1 ligt me wel. Natuurlijk met een hoop custom tactics met 1 infiltrerende middenvelder.

Vandaag wat kunnen spelen en toch vlot van divisie 7 naar 5. Formatie 4-3-2-1 ligt me wel. Natuurlijk met een hoop custom tactics met 1 infiltrerende middenvelder.
Kga ook is zien voor een tactic want speel nog met 442, wat is er goed vandejaar naar verluidt?

Liefst met 4 defense

Team met 442:
20230929_172832.jpg

Heb nog 27 in coins om iets bij aan te schaffen (keeper is dus oblak)

Laatst bewerkt:
Ik nu naar divisie 7, op zich gaat het ook wel vlot, maar ik merk toch dat mijn ploeg gewoon nog niet goed genoeg is en dat ik het vooral kan corrigeren door mijn spel zelf.

Henry heeft bijna al mijn doelpunten gemaakt en zijn leencontract is nu afgelopen, dus dat gaat nog een gedoe worden :/

Nog 1 plaats vrij voor het toernooi, kwestie dat jullie achteraf niet kunnen zeggen dat ik het niet vaak genoeg vermeld heb hier :D

Kga ook is zien voor een tactic want speel nog met 442, wat is er goed vandejaar naar verluidt?

Liefst met 4 defense

Team met 442:
Bekijk bijlage 23374

Heb nog 27 in coins om iets bij aan te schaffen (keeper is dus oblak)
Best sterk team toch nu dat je hebt. Ik speel dus 4-3-2-1

Balanced balanced direct passing depth 60.
CB s en GK default.
Backs stay back while attacking en overlap
Links cm en centraal cm stay back rn cover center. Rechtse cm defualt.
Links voor come back on defence
Rechts voor stay central get in behind stay forward
Spits defualt.

Ook maar gepikt van ene die ik volg en werkt zeer goed. Zie dat je cm die default staat een high high of high medium is. Ik heb trouwens daar bruno fernandes staan je hebt hem ook. Wel vervelend dat ie traag is ma goed passing is goed en duint veel op aan de goal om te scoren.

Als je eens wil spelen tegen me, kan dan meteen weten hoe die crossplay werkt.
Me dat ik op Xbox speel, en normaal zou lag geen probleem mogen zijn.

Zal wel eerder tegen de avond zijn, moet eerst nog mijn spook van school halen.
En meestal is dat een mentale marteling de vrijdag :oi22:
Sry dat ik nu pas reageer had het gelezen hoor, maar vraag me idd af of dit kan. Je kan rivals tegen online random tegenstanders doen, daar ben ik zeker van, maar hoe kan ik u inv op Playstation, weet iemand dit?

Sry dat ik nu pas reageer had het gelezen hoor, maar vraag me idd af of dit kan. Je kan rivals tegen online random tegenstanders doen, daar ben ik zeker van, maar hoe kan ik u inv op Playstation, weet iemand dit?
Dat zou moeten lukken, ik zie mijn maten van pc ook spelen.
Normaal moet ik u toevoegen via je EA naam ipv PSN ID.

Als je op R2 op PS5 dacht ik, zie je u vrienden van EA.
Dan rechts op vrienden zoeken, syncbe is het mijne.
Normaal zou ik dan een verzoek moeten krijgen.

382630539-281732151362697-1903335951850624280-n.jpg
Wacht eh want was in match, bijna gedaan

Kheb u gestuurd

Normaal gezien zet ik die cross play wel af, daarmee dat ge dan geen match kunt starten...

Ik speel ni graag tegen xdozers, daarmee, da zijn doorgaas shmetzakken

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan