utolor.
Well-known member
Zowel de voeg van de steen als de ruimte tussen de inductieplaat en de steen?Ik zou dat opkitten met een elastische kit.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zowel de voeg van de steen als de ruimte tussen de inductieplaat en de steen?Ik zou dat opkitten met een elastische kit.
Daar gaat wapening inzitten ja. Vuistregel zitten er horizontale ijzers op 5cm nr binnen op de 4 hoeken. Eventueel nog meer in de hoogte/diepte afhankelijk van de afmetingen van de balk. Verticale ijzers is moeilijker zo te zeggen.Zit er metaal in zo'n betonnen balk boven een garagepoort? Ik heb met een zware boorhamer zitten boren met het enige wat ik bereik is een gipsplaat met een steeds groter gat en een botte betonboor die vol ijzerdeeltjes hangt. Die ijzerdeeltjes zijn ofwel afgesleten stukken van de boor, ofwel ijzer dat in het beton zit.
Heb al 2 gaten geprobeerd op 2 totaal verschillende plaatsen daarnet en op beide plaatsen geraakte ik er niet door, dus zou wel heel veel pech zijn dan.Daar gaat wapening inzitten ja. Vuistregel zitten er horizontale ijzers op 5cm nr binnen op de 4 hoeken. Eventueel nog meer in de hoogte/diepte afhankelijk van de afmetingen van de balk. Verticale ijzers is moeilijker zo te zeggen.
Probeer uw boor iets schuin in te zetten om zo langs het betonijzer te glippen, dat zijn normaal geen immens dikke staven die daar inzitten, duimdik zal al veel zijn.
Ge kunt natuurlijk ook gewoon pech hebben en net op een staalplaat van een bevestiging van iets (poort, raveelijzer, balk zelf,...) zitten
Net een andere boor van Bosch gaan halen waar specifiek opstaat dat het ook voor gewapend beton is. Ik ga nu op een derde plaats proberen boren om eerst eens te proberen.Met een boorhamer van 1500W en een Bosch boor voor gewapend beton geraak ik op 3 verschillende plaatsen niet dieper dan 2,5cm in het beton. De boor wordt ook smoorheet. In tegenstelling tot de Mack boor, blijft de Bosch boor voorlopig wel heel.Ge gaat ne boorhamer daarvoor nodig hebben. Hier ben ik daar doorgegaan als door boter.
Wij hebben ook jaloezieën besteld en heb net de eerste opgehangen. De onderste lat komt ook op het venstertabletVolgende episode in de jaloezie serie.
Ze hangt ondertussen op, maar ik vermoed dat ze te lang is (terwijl ze op maat besteld is). Ik ga er vanuit dat een jaloezie helemaal moet kunnen zakken zonder dat de onderste zwaardere lat op de grond komt en dat is bij ons het geval niet. Ik denk dat er één of twee latten tussenuit moeten (afhankelijk of die onderste balk hoort mee te kantelen of niet). Of hoort het zo?
Mijn vriendin ziet het niet zitten om de jaloezie terug te sturen (we hebben maatgarantie), dus moest het te lang zijn denk ik dat ik ze zelf ga proberen inkorten.
.Wij hebben ook perfect de opmeetinstructies gevolgd.Wij hebben ook jaloezieën besteld en heb net de eerste opgehangen. De onderste lat komt ook op het venstertablet.
Dat terwijl wij perfect de opmeet instructies hebben gevolgd. Het lijkt mij idd dat dit gewoon moet kunnen uithangen maar dit is dus nu het geval niet. Oogt zeer slordig.
Wij hebben besteld bij Mr. Jealousy.
Blijkbaar is het normaal dat de lamellen op de vloer of vensterbank rusten. Ik mocht ze toch terugsturen om in te korten als ik wou omdat we maatgarantie hebben genomen. We gaan nog zien wat we gaan doen, naargelang hoe de andere problemen opgelost worden.Wij hebben ook jaloezieën besteld en heb net de eerste opgehangen. De onderste lat komt ook op het venstertablet.
Dat terwijl wij perfect de opmeet instructies hebben gevolgd. Het lijkt mij idd dat dit gewoon moet kunnen uithangen maar dit is dus nu het geval niet. Oogt zeer slordig.
Wij hebben besteld bij Mr. Jealousy.
Heb ook eens rond gehoord en dat zou inderdaad normaal zijn. Ik stoor me er uiteindelijk niet echt aan.Blijkbaar is het normaal dat de lamellen op de vloer of vensterbank rusten. Ik mocht ze toch terugsturen om in te korten als ik wou omdat we maatgarantie hebben genomen. We gaan nog zien wat we gaan doen, naargelang hoe de andere problemen opgelost worden.