Als Hongarije kan winnen van de Duitsers, wij dan ook denk ik dan
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar fout is fout of de bal nu in de buurt is of niet. Dit was geen fout dat kloptGoh soms wel lijkt mij. Als je onmogelijk nog bij de bal kan en je dan maar laat vallen in de hoop dat..
Ah wacht, ik omschreef net de goal. Sorry
Waar blijft die VAR lijn??!!
Omdat het gewoon een gedrocht van een ploeg is en dan bedoel ik niet hun voetbalkwaliteiten.Haha hoeveel haat dat er hier is jegens Frankrijk, ongelofelijk. Zit het verlies tegen Frankrijk nog diep misschien tijdens het WK? Het zal wel geen buitenspel zijn zeker als de VAR het zegt, die lijn zal nog wel komen..
Zit nog diep jaHaha hoeveel haat dat er hier is jegens Frankrijk, ongelofelijk. Zit het verlies tegen Frankrijk nog diep misschien tijdens het WK? Het zal wel geen buitenspel zijn zeker als de VAR het zegt, die lijn zal nog wel komen..
Verder ook gewoon een zeer onsympathieke ploeg met een Mbappé die continu zit te duiken en een spits die in de gevangenis zou moeten zitten voor mensen met sextapes te chanteren en minderjarige meisjes te poepen.Das nie he, Hongarije heeft een slechter doelsaldo dan Duitsland. Bij gelijkspel wordt Hongarije toch 3de?
idd, kan niet meer tellenAls Hongarije gelijkspeelt komen ze op 2 punten en laatste. Duitsland wordt dan 2e en Portugal 3e.

Bwa duiken? Benzema die hem pootje laptZit nog diep jaVerder ook gewoon een zeer onsympathieke ploeg met een Mbappé die continu zit te duiken en een spits die in de gevangenis zou moeten zitten voor mensen met sextapes te chanteren en minderjarige meisjes te poepen.

Ik hoop dat alle teams euros 2020 verlaten. Dat frankrijk maar ek wordt omdat iedereen boycot. Alsook alle Europese teams die 2022 al afzeggen. Enkel Frankrijk dan van Europa.
Als dit "voetbal" zou moeten voorstellen. Dan zonder ons.

Ik kan nog begrijpen als het IJsland of zoiets is... Maar toch niet een team van een kaliber van Frankrijk.
Ik kan nog begrijpen als het IJsland of zoiets is... Maar toch niet een team van een kaliber van Frankrijk.
En waar is de lijn dan... als het geen buitenspel is, dat ze het dan tonen op tv. Ze doen dat elke keer, en nu niet. Suspect?
Zijn de beelden nog aan het manipuleren. Fotoshop hèIk kan nog begrijpen als het IJsland of zoiets is... Maar toch niet een team van een kaliber van Frankrijk.
En waar is de lijn dan... als het geen buitenspel is, dat ze het dan tonen op tv. Ze doen dat elke keer, en nu niet. Suspect?