Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar dan is Duitsland Bayern, en Oekraine Dynamo KievIk zei t net nog tegen men maat. Frankrijk is toch gewoon PSG... counteren met mbappe en lets go

ze mogen toch wat eerder fluiten voor die offsides
Er was niet eens gevlagd achteraf ook niet.Ze moeten dat laten doorgaan
Nee want Bayern speelt geen kakvoetbal en Lewandowski staat niet op het veldMaar dan is Duitsland Bayern, en Oekraine Dynamo Kiev![]()

Neymar ook nietNee want Bayern speelt geen kakvoetbal en Lewandowski staat niet op het veld![]()

Acteren kan je lerenNeymar ook niet![]()

Die les hebben we wel geleerd denk ik. Paar weken geleden al een interview gezien met ik denk Debruyne. Die zei dat we gewoon moeten winnen en dat het soort voetbal er deze keer niet toe zal doen.Weer al zo'n ploeg, zonder iets van powerplay, allé breien breien, maar geen goeie voorzet, geen volk in de 16 die daar iets mee aan kan als er dan eens een deftige voorzet komt. Wissels die op niets trekken.
Shit, ik frustreer me dood aan zo'n matchen.
En dan heb je zo'n Frankrijk die het gewoon genadeloos afmaken. Als wij daar tegen gaan uitkomen gaan we toch echt niet mogen proberen voetballen. We gaan op een manier Frankrijk uit het kot moeten lukken zodat zij in onze val lopen, lukt dat niet, dan lopen we vrees ik weer in hun val.
Maar hoe doe je dat? Eigenlijk al geprobeerd op het wk, maar Frankrijk heeft met Varane, Kante, Pogba, Mbappe gewoon betere spelers daarvoor dan wijWeer al zo'n ploeg, zonder iets van powerplay, allé breien breien, maar geen goeie voorzet, geen volk in de 16 die daar iets mee aan kan als er dan eens een deftige voorzet komt. Wissels die op niets trekken.
Shit, ik frustreer me dood aan zo'n matchen.
En dan heb je zo'n Frankrijk die het gewoon genadeloos afmaken. Als wij daar tegen gaan uitkomen gaan we toch echt niet mogen proberen voetballen. We gaan op een manier Frankrijk uit het kot moeten lukken zodat zij in onze val lopen, lukt dat niet, dan lopen we vrees ik weer in hun val.
Behalve de spits die ze niet hebben, toch ook een te traag middenveld? Kroos is passé. Ze missen daar snelheid , power en vinnigheid.Duitsland zit toch echt niks in, ze hebben gene spits. Zal een einde in mineur worden voor low.
Frankrijk dezelfde vorte ploeg als 3 jaar geleden. Het is niet mooi, maar met Kante en Mbappe is het gewoon heel efficiënt.
Helemaal mee eens.Zwak en onzuiver Duitsland. Van Frankrijk kan ik echt niet genieten. Zo'n topploeg maar o zo realistisch voetbal vol komedie en tijdrekken. Jammer voor het voet, maar wellicht de formule voor nieuw succes.
Ik vond Kroos wel redelijk goed spelen deze match. Soms zot om te zien hoe snel die lange passes ziet en direct perfect uitvoert.Behalve de spits die ze niet hebben, toch ook een te traag middenveld? Kroos is passé. Ze missen daar snelheid , power en vinnigheid.
Indien de lijnrechter twijfelt akkoord. Maar als je zoals daarstraks tijdens Hongarije-Portugal overduidelijk ziet dat die Hongaar bijna een meter buitenspel staat heeft het toch geen enkel nut om dat spel nog door te laten lopen vanaf het moment dat die de bal raakt? Dat is verloren tijd en verloren energie waar werkelijk niemand iets aan heeft.Ze moeten dat laten doorgaan