EK 2020 | Groep F (Duitsland, Frankrijk, Portugal, Hongarije)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Les Bleus waren echt bestolen geweest als het nog gelijk had geworden. 2 afgekeurde goals, lijnrechter die niet direct vlagt bij offside, geen penalty voor die tackle op Mbappé, extra tijd die bleef duren, etc.
Verdiende winnaar. Period.

Nu nog de match verliezen/gelijk tegen Portugal en we zwaaien de Manschaft weeral uit. 😍

Hoe kan je een offside goal nu ooit als bestolen worden zien? :wtf:

Die tackle op Mbapé valt over te praten, is echt een randgeval in mijn ogen. En dat die extra tijd bleef duren hadden de Fransen enkel aan hun eigen onnozele tijdrekken te danken.

Waren toch 2 terecht afgekeurde goals?
Lijnrechter wacht gewoon zoals het gevraagd wordt want o wee als bleek dat het geen offside was. Hoe kan je dat als bestolen noemen @Muñoz ?

Die penalty op Mbappé mocht wel gefloten worden.

En de blessuretijd was ook niet onterecht. Tijdrekken dat eindelijk afgestraft wordt.

Hoe kan je een offside goal nu ooit als bestolen worden zien? :wtf:

Die tackle op Mbapé valt over te praten, is echt een randgeval in mijn ogen. En dat die extra tijd bleef duren hadden de Fransen enkel aan hun eigen onnozele tijdrekken te danken.

Als die direct afgekeurd wordt, akkoord. Maar een goal maken en dan een minuut later ofzo horen dat het offside is omdat el señor VAR het zegt neemt het plezier toch wel uit het voetbal voor een groot stuk.

Ik vond Kroos wel redelijk goed spelen deze match. Soms zot om te zien hoe snel die lange passes ziet en direct perfect uitvoert.
Voetballen kan die goed genoeg maar vind hem traag ogen. De Kroos van vroeger was frisser. Kan ook te maken hebben met Gundogan als kompaan. Misschien iets te veel van hetzelfde. Ik mis alleszins iets in dat middenveld. Venijn, snelheid.

Als die direct afgekeurd wordt, akkoord. Maar een goal maken en dan een minuut later ofzo horen dat het offside is omdat el señor VAR het zegt neemt het plezier toch wel uit het voetbal voor een groot stuk.

Wenen en tijdrekken niet dan?

Als de var er niet zou zijn zouden die 2 goals nog altijd afgekeurd zijn. Dit waren nu niet echt gevallen waar het moeilijk te zien was of het buitenspel was of niet.

En continu tijdrekken pakt evenzeer het plezier weg hoor.

Behalve de spits die ze niet hebben, toch ook een te traag middenveld? Kroos is passé. Ze missen daar snelheid , power en vinnigheid.

Middenveld zijn er nog wel oplossingen voor, vind Kroos persoonlijk niet bepaald passé. De combinatie vandaag was het wel niet, die goosens hoort daar niet thuis. Duitsland zijnde zou ik altijd Kimmich in het middenveld zetten naast Kroos, en Muller of Gundogan er nog bij. Daar kan je wel wat mee doen :)

Duitsland zit toch echt niks in
E3863TFX0AAMmcb

extra tijd die bleef duren, etc.
Rabbi O zat anderhalve minuut van de extra tijd op de grond zijn shekels te tellen, na al een tijdje voor het verstrijken van de reguliere speeltijd daar te hebben gezeten. Zijn vervanging telt nog eens voor een halve minuut door, waarna ge de ref teken naar de vierde ref ziet doen dat er vier minuten bijgeteld moeten worden in plaats van de normale twee minuten resterende tijd na de vervanging.

Als de var er niet zou zijn zouden die 2 goals nog altijd afgekeurd zijn.
Ha man toch. Neen.

(en Aster poept Lize Feryn, da's nu toch ook precies geen man).

Laatst bewerkt:
Duidelijk dat je niet veel voetbal gezien hebt afgelopen jaren.

Les Bleus waren echt bestolen geweest als het nog gelijk had geworden. 2 afgekeurde goals, lijnrechter die niet direct vlagt bij offside, geen penalty voor die tackle op Mbappé, extra tijd die bleef duren, etc.
Verdiende winnaar. Period.

Nu nog de match verliezen/gelijk tegen Portugal en we zwaaien de Manschaft weeral uit. 😍
Jij walgt niet van dat belachelijk tijdrekken dan?

Echt jammerlijk hoe die dwaze Deschamps zo een prachtige kern mismeestert.

Behalve de spits die ze niet hebben, toch ook een te traag middenveld? Kroos is passé. Ze missen daar snelheid , power en vinnigheid.
Voetballen kan die goed genoeg maar vind hem traag ogen. De Kroos van vroeger was frisser. Kan ook te maken hebben met Gundogan als kompaan. Misschien iets te veel van hetzelfde. Ik mis alleszins iets in dat middenveld. Venijn, snelheid.
Kimmich staat rechts en Gorretzka is geblesseerd zeker? Weet niet of die anders niet in basis staat bv

Wat een anti-voetbal spelen die Fransen toch, en dat met zo een kern?? ik hoop zo hard dat die er snel gaan uitliggen maar daar vrees ik voor.

Wat een anti-voetbal spelen die Fransen toch, en dat met zo een kern?? ik hoop zo hard dat die er snel gaan uitliggen maar daar vrees ik voor.

Tegen de Belgen deden ze dit ook na hun goal.
Ze hebben het niet verleerd dus. Ook bij vrije schoppen van de duitsers gaven ze veel een tik tegen de bal zodanig dat een duitser er achter moest en ze weer 15seconden hebben gewonnen.

Die fransen zijn te pakken maar enkel jammer dat de afwerking bij de duitsers veel lager ligt.

On the plusside : alle goals waren van een duitser :p

Tegen de Belgen deden ze dit ook na hun goal.
Ze hebben het niet verleerd dus. Ook bij vrije schoppen van de duitsers gaven ze veel een tik tegen de bal zodanig dat een duitser er achter moest en ze weer 15seconden hebben gewonnen.

Die fransen zijn te pakken maar enkel jammer dat de afwerking bij de duitsers veel lager ligt.

On the plusside : alle goals waren van een duitser :p
Ik denk dat gisteren de 1ste keer in men leven was dat ik een beetje hoopte dat de Duitsers zouden winnen, tevergeefs...
Als we tegen de Fransen zouden uitkomen dan weten we wat ons te doen staat, gewoon eerst scoren.

In mijn gevoel miste Duitsland mist een diepe sterke spits, of ze moeten meer van afstand durven schieten.
Er ging er wel eens eentje binnenvliegen.

Gisteren maar voor een stuk gevolgd, maar ik had een déja-vu gevoel. Frankrijk die voor komt, de bus parkeert en af en toe op de counter speelt. Je kan dit anti-voetbal noemen, maar als het werkt en hen een beker oplevert ... Ik hoop dat Martinez (en de Duivels) hun analyse maken en een manier vinden om voor te komen op de Fransen en dan zelf gewoon de bus parkeren. 't Zal ze leren. :p

Het tijdrekken van Rabbiot op het einde was wel behoorlijk degoutant. Deed me wat denken aan het infantiele gedoe van Mbappé op het einde van de match tegen België op het WK, maar daar kreeg hij uiteindelijk wel een gele kaart voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan