Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het jammere aan Haaland is, iedereen heeft die in zijn ploeg staan. :) En wss ook als kapitein. :)

Burnley wordt leuk om naar te kijken dit seizoen!

Hoe kijken jullie naar de EPL?

Ik via DAZN, maar ik ben bummed dat ik de matchen enkel live kan bekijken en niet kan terugspoelen of uitgesteld bekijken. Bij alle andere competities die ze aanbieden, kan je dat wel. Mijn kleinste is grote fan van Man City, maar om 21u moet al naar z'n bed. Jammer dat hij de match vandaag niet kan herbekijken.

Ik zie Dendoncker nog bij Aston Villa staan, heeft die bijgetekend?
Die heeft volgens wat ik zie vorig jaar nog maar getekend voor Villa, maar er is nergens te vinden hoe lang zijn contract is. Beetje raar, ook in de officiële aankondiging van Villa van vorig jaar staat er niets over termijn.
Nu goed, ik denk niet dat een speler van 27 voor 1 jaar bijtekent, dus denk dat het nog zijn "gewone" termijn is.

Die heeft volgens wat ik zie vorig jaar nog maar getekend voor Villa, maar er is nergens te vinden hoe lang zijn contract is. Beetje raar, ook in de officiële aankondiging van Villa van vorig jaar staat er niets over termijn.
Nu goed, ik denk niet dat een speler van 27 voor 1 jaar bijtekent, dus denk dat het nog zijn "gewone" termijn is.
Ik dacht dat die even in de belangstelling stond van een club uit de PL (Brighton?)
Ik zie idd ook niks over contractlengte, maar dacht gelezen te hebben dat hij maar een eenjarig contract had bij Villa. Zal dan waarschijnlijk niet kloppen. Al zie ik weinig speelkansen bij Villa voor hem dit seizoen.

ik zie die ook niet meteen in de basis komen.
Huidige doelman is er al 4-5j en draagt kapiteinsband....
De Zerbi heeft in zijn laatste persconferentie gezegd dat de keepers zullen roteren en ongeveer elks de helft van de wedstrijden gaan spelen. Steele is nooit eerste keeper geweest maar heeft zich bewezen wanneer het nodig was vorig seizoen toen Sanchez het af liet weten, en De Zerbi hecht daar belang aan. Anders had Verbruggen gewoon direct gespeeld hoor, Steele is nooit meer dan een back-up geweest. Dunk is captain.

Ik geloof niet echt in die rotatie, zie Verbruggen ergens halverwege het seizoen gewoon eerste keus worden. Is wat de meeste BHA fans ook van in het begin gezegd hebben, ze gaan geen 20m betalen voor een bankzitter, al zou Steele wel verdienen om de eerste paar matchen te starten.
Spelen Europees ook natuurlijk..

In de oefenmatchen die Verbruggen speelde zag je dat hij perfect past in het systeem van De Zerbi, maar met het voetbal dat die wil spelen moet hij echt wel nog meer gewoon worden om mee te voetballen - in zo'n systeem drop je niemand vanaf dag 1 denk ik. :unsure:

Ward Prowse nu ook officieel naar West Ham.

Gisteren flarden van CFC-Pool gezien, leuke wedstrijd wel, van beide teams. Chelsea leek me bij momenten echt leuk voetbal te brengen. Heb op een slechte stream moeten kijken dus was zeker niet ideaal maar leek me toch een heel ander team dan vorig seizoen. Invloed van Poch duidelijk zichtbaar.

Ward Prowse nu ook officieel naar West Ham.

Gisteren flarden van CFC-Pool gezien, leuke wedstrijd wel, van beide teams. Chelsea leek me bij momenten echt leuk voetbal te brengen. Heb op een slechte stream moeten kijken dus was zeker niet ideaal maar leek me toch een heel ander team dan vorig seizoen. Invloed van Poch duidelijk zichtbaar.
Ik heb een stuk van de eerste helft gezien en jullie waren echt goed. Chilwell en James waren baas op hun flanken. Hopelijk blijven die fit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan