Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen, ik zeg alleen dat ManU quasi hetzelfde heeft uitgegeven.
Dat die veel geld aan rommel hebben uitgegeven is 100% correct.
En om de hand in eigen boezem te steken, Liverpool heeft dat ook wel wat gedaan in de jaren 90 en begin 2000.

Eerste FPL prijzen...

Odegaard - £8.5m
Bruno Fernandes - £8.5m
Kluivert - £5.0m Midfielder
Nkunku - £7.5m Forward
Mbeumo - £6.5m (positional change to Midfielder)
Eze - £6.5m
Leno - £4.5m
Pickford - £4.5m
Paqueta - £6.0m
Trippier - £6.5m
Sa - £5.0m
Son - £9.0m
Gibbs-White - £6.0m
Benson - £5.5m Midfielder
Haaland - £14.0m
Salah - £12.5m

Liverpool de release clausule van 70m betaald voor diene szoboslai van Leipzig. Echt nog nooit van gehoord tot 3 dagen terug dus weet niet goed wat er van te denken 😝

Maar toont allesinds dat we Klopp toch de middelen geven

Zou wel eens een heel goeie transfer kunnen zijn. 22 jaar, draait al 2 seizoenen vlotjes mee in de Bundesliga, met goals en assists.

Het is uitgekomen waarom de buitenlandse spelers het vaak zo moeilijk hebben met West Ham.
Ze verstaan Moyes zijn Schots gebrabbel niet.

Zag vandaag passeren dat Paqueta zich amuseerd bij West Ham en in Engeland maar hij Moyes zijn accent vaak niet begrijpt en gewoon op aanraden van anderen dan eens lacht....

Is zeveren é :) En sowieso zal dat niet van een zelfde kaliber zijn.
Persoonlijk hoop ik (al enkele jaren) dat we een move doen voor Ward-Prowse.

Maar eerlijk, we (en zeker bestuur) weet al ruime tijd dat Rice ging vertrekken of dat de kans toch heel reel was, dan moet je sowieso al bezig zijn met evt vervangers.
Is er iets van sprake van Ward-Prowse?
Lijkt me, als buitenstaander, ook wel een ideale vervanger. Niet hetzelfde niveau, maar biedt tegelijkertijd wel nog enkele extra voordelen zoals zijn set-piece deliveries en uiteraard zijn rechtstreekse vrije trappen, daarin is niemand beter in de PL momenteel.
Ik zie die ook niet blijven bij Southampton in de Championship, en veel hoger van WHU (no offence) moet hij momenteel toch ook niet mikken.. Bij de top 6-7 is dat eerder een rotatiespeler momenteel, vrees ik.

Lijkt me, als buitenstaander, ook wel een ideale vervanger. Niet hetzelfde niveau, maar biedt tegelijkertijd wel nog enkele extra voordelen zoals zijn set-piece deliveries en uiteraard zijn rechtstreekse vrije trappen, daarin is niemand beter in de PL momenteel.
Ik zie die ook niet blijven bij Southampton in de Championship, en veel hoger van WHU (no offence) moet hij momenteel toch ook niet mikken.. Bij de top 6-7 is dat eerder een rotatiespeler momenteel, vrees ik.
Zou top zijn voor West Ham, ook los de beste op vlak van vrije trappen nemen op dit moment. Levert u 3-5 onverwachte goals op per seizoen.

Wat denkt men hier over die Tonali die naar Newcastle trekt? Ik moet zeggen, ik volg het Italiaans voetbal eigenlijk niet echt maar van die wedstrijden in de halve finale van de CL liet die mij allesbehalve een sterke indruk na. Heb die zen statistieken eens bekeken en is toch ook niet om van achterover te vallen... Is natuurlijk maar 23 jaar en Milan is allesbehalve wereldtop maar toch... Kan me ook niet herinneren dat die bij 'grote' teams genoemd werd en om die nu de nieuwe pirlo te gaan noemen oO

Wat denkt men hier over die Tonali die naar Newcastle trekt? Ik moet zeggen, ik volg het Italiaans voetbal eigenlijk niet echt maar van die wedstrijden in de halve finale van de CL liet die mij allesbehalve een sterke indruk na. Heb die zen statistieken eens bekeken en is toch ook niet om van achterover te vallen... Is natuurlijk maar 23 jaar en Milan is allesbehalve wereldtop maar toch... Kan me ook niet herinneren dat die bij 'grote' teams genoemd werd en om die nu de nieuwe pirlo te gaan noemen oO
Die wordt al langer vergeleken met Pirlo

Niet vergeten dat Pirlo ook pas op zijn 23ste doorbrak bij Milan

Werd enkele jaren aanzien als het grootste talent van Italië, voor hij naar AC Milaan trok.
Ik heb toch al veel AC Milaan fans zien commentaar geven dat ze het enorm jammer vinden dat ze hem laten gaan, ook al is het voor veel geld.
Geen idee hoe hij het daar deed, is ook een pure CDM dus statistieken van goals/assists moet je in zijn geval niet gaan bekijken.

Van wat ik weet, lijkt het een slimme zet. Alles is beter dan Longstaff op die positie. :unsure:

In FIFA23 career wordt dat na een paar jaar een echt beest (91 potential). Meer weet ik niet :p
Fifa heeft soms gelijk, maar vaak ook niet met dat soort jonge talenten.

Alhoewel Krkic toch even een bepaald niveau leek te halen.
Alen Halilovic die ook nog bij Standard speelde 2 (3?) seizoenen geleden, is misschien een beter voorbeeld van zo'n FIFA/FM toptalent dat uiteindelijk nergens is geraakt.

Freddy Adu blijft de klassieker, maar die gaat de helft al niet meer kennen. :unsure:

Voor elke Vini Jr is er ook wel een Bojan Krkic, helaas.
Dele Alli is nog zo'n voorbeeld, die had ook 90+ potential in een oude fifa.
Of die Anderson die bij Manchester United speelde (Braziliaanse middenvelder).

Zaten toen allemaal in mijn topteams in FIFA :p

Ah en recenter nog Renato Sanchez. Niet dat die nu zo slecht is, maar die had na Euro2016 ook ineens zo een zotte potential.

Is iemand naar waartoe we kijken maar ik zie het nu al gebeuren. Eeuwig getalm dan weer een bod van 5 snickers en een bounty gespreid over 20 jaar.
Met als gevolg dat ie naar ergens anders trekt.

Maar wel eisen dat Arsenal 100M boter bij de vis doet....

Serieus blijven Mr Sullivan

Alhoewel Krkic toch even een bepaald niveau leek te halen.
Alen Halilovic die ook nog bij Standard speelde 2 (3?) seizoenen geleden, is misschien een beter voorbeeld van zo'n FIFA/FM toptalent dat uiteindelijk nergens is geraakt.

Freddy Adu blijft de klassieker, maar die gaat de helft al niet meer kennen. :unsure:
Dat was much Adu about nothing uiteindelijk. Wat is er daarvan gekomen?

Is iemand naar waartoe we kijken maar ik zie het nu al gebeuren. Eeuwig getalm dan weer een bod van 5 snickers en een bounty gespreid over 20 jaar.
Met als gevolg dat ie naar ergens anders trekt.

Maar wel eisen dat Arsenal 100M boter bij de vis doet....

Serieus blijven Mr Sullivan

Jij bent de kenner natuurlijk, maar West Ham geeft toch veel geld uit? Afgelopen seizoen nog 200 miljoen euro bv. Elk jaar tussen de 50 en de 10 miljoen, met vaak genoeg tegen of over de 100 miljoen.
Geen Man City/U niveau, maar jullie hebben dan ook nooit de CL-vetpotten of een oliesjeik.

Jij bent de kenner natuurlijk, maar West Ham geeft toch veel geld uit? Afgelopen seizoen nog 200 miljoen euro bv. Elk jaar tussen de 50 en de 10 miljoen, met vaak genoeg tegen of over de 100 miljoen.
Geen Man City/U niveau, maar jullie hebben dan ook nooit de CL-vetpotten of een oliesjeik.
En voor veel van die transfer zijn we nu nog aan het betalen of hebben we ze verder verkocht met enorm verlies om de schuld ervan te kunnen inlossen.
Mr. Sullivan staat gekend als een chipoteur. Zelf lage en vooral langdurige betalingsplannen voorstellen, dan delen niet betalen tot het punt zelfs dat de club naar de uefa start (Frankfurt met Haller). CSKA Moscow heeft ook moeten stappen ondernemen omdat we zouden verder betalen voor Vlasic,...

Vandaar ook dat spelers en clubs niet altijd staan te springen om naar West Ham te gaan of onderhandelen en/of we meer moeten gaan betalen dan andere clubs.

We moeten er ons gewoon bij neerleggen dat Rice weg is en dat we nooit 100M zomaar int handje gaan krijgen. Hoe sneller ze dat doen hoe sneller ze werk kunnen maken van nieuwe speler(s)

Eerste FPL prijzen...

Odegaard - £8.5m
Bruno Fernandes - £8.5m
Kluivert - £5.0m Midfielder
Nkunku - £7.5m Forward
Mbeumo - £6.5m (positional change to Midfielder)
Eze - £6.5m
Leno - £4.5m
Pickford - £4.5m
Paqueta - £6.0m
Trippier - £6.5m
Sa - £5.0m
Son - £9.0m
Gibbs-White - £6.0m
Benson - £5.5m Midfielder
Haaland - £14.0m
Salah - £12.5m

Haaland dus duurste speler in FPL ooit (samen met Henry, CR7 en RVP).
Gaat al een stuk interessanter worden zo precies. Vorig jaar was het veel te makkelijk.
Benieuwd wat ze aan Saka en Martinelli gaan geven. Waren vorig seizoen de absolute bargains.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan