Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haaland dus duurste speler in FPL ooit (samen met Henry, CR7 en RVP).
Gaat al een stuk interessanter worden zo precies. Vorig jaar was het veel te makkelijk.
Benieuwd wat ze aan Saka en Martinelli gaan geven. Waren vorig seizoen de absolute bargains.
Saka zal wel 9.0 zijn, Martinelli 8.5 net als Odegaard gok ik. Al zou 8.0 interessanter zijn, dan heb je echt een keuze.
Odegaard speelt mogelijk ook wel iets lager als ze écht Havertz zien in de 8 rol van Xhaka..

Trent aan 8.0 is ook interessant, maakt hem geen evidentie meer vind ik.
Haaland + Kane + Salah in ieder geval niet mogelijk.. Maar je kan wel vrij vlot Haaland + Bruno + Son + Darwin hebben :unsure:

Saka zal wel 9.0 zijn, Martinelli 8.5 net als Odegaard gok ik. Al zou 8.0 interessanter zijn, dan heb je echt een keuze.
Odegaard speelt mogelijk ook wel iets lager als ze écht Havertz zien in de 8 rol van Xhaka..

Trent aan 8.0 is ook interessant, maakt hem geen evidentie meer vind ik.
Haaland + Kane + Salah in ieder geval niet mogelijk.. Maar je kan wel vrij vlot Haaland + Bruno + Son + Darwin hebben :unsure:

Eventjes al wat geprobeerd en op het eerste zicht lijkt het een stuk moeilijker dan vorig jaar. Belooft interessanter te worden. Wie renewt de league? :cool:

Ik heb ook al een eerste team proberen samenstellen, maar vreemd genoeg heb ik een aantal grote kanonnen (Haaland, Salah, Son, Saka, Trippier) en moet ik de rest opvullen met brol om niet over de 100 mio te geraken. 🫤

Blijkbaar zou Delle Ali in een afkickkliniek gezeten hebben vanwege slaappillen. Ben niet de grootste fan van hem, maar zo zie je maar dat er meerdere dingen kunnen spelen die wij niet weten.
Had het vanmorgen bekeken. Zo zie je maar dat je niet moet oordelen vooraleer het hele verhaal te kennen. Hij spreekt daar even over zijn jeugd en wat die jongen allemaal heeft meegemaakt, dat wens je niemand toe.

Hoewel natuurlijk de financiële zorgen volledig worden weggenomen bij die mannen, moeten die, zelfs in een goede omgeving met een goede opvoeding, mentaal enorm sterk staan in deze rotte maatschappij.

Moet toegeven dat mijn respect ervoor toch wel serieus gegroeid is. Nu naar beneden kon het niet ook maar bon.

Rice nu officieel vertrokken.

Zijn IG post amai.
Precies een brief van een ex die zegt hoe goed je bent en hoe graag ze je ziet terwijl ze net uit elkaar gereden is door haar nieuwe vent....

Nuja spelers komen en gaan, de club blijft echter bestaan.

Rice nu officieel vertrokken.

Zijn IG post amai.
Precies een brief van een ex die zegt hoe goed je bent en hoe graag ze je ziet terwijl ze net uit elkaar gereden is door haar nieuwe vent....

Nuja spelers komen en gaan, de club blijft echter bestaan.
West Ham gelinkt met Maguire, thoughts? :p

Bij Liverpool is het een zottekot geworden na een goed begin van de transferperiode. Concrete aanbiedingen voor Henderson en Fabinho (Fabinho ook thuisgelaten voor het trainingskamp) dus er is een reële kans dat het gehele middenveld dus helemaal vervangen wordt.
Dan moeten er zeker nog 2 middenvelders bijkomen, idealiter 3. Benieuwd waar dit gaat eindigen.

Bij Liverpool is het een zottekot geworden na een goed begin van de transferperiode. Concrete aanbiedingen voor Henderson en Fabinho (Fabinho ook thuisgelaten voor het trainingskamp) dus er is een reële kans dat het gehele middenveld dus helemaal vervangen wordt.
Dan moeten er zeker nog 2 middenvelders bijkomen, idealiter 3. Benieuwd waar dit gaat eindigen.
Lavia :fingerguns:

Maguire zal vermoedelijk top spelen voor een middenmoter. Bij United was het al snel klaar, maar je ziet dat het bij hem mentaal is. Die kwaliteiten van vroeger bezit hij echt nog wel. Maar alle vertrouwen is weg. Bij de fans, bij de coach en bij hem. Dat komt nooit meer goed bij United.

Laatst bewerkt:
Bij een andere club zie ik het ook niet goed komen.
Die heeft echt de stempel van schlemiel tegenwoordig en is nergens gewenst.

Ik hoop ook dat die wegblijft.

Allez hup, fofana zen voorste kruisband kaput, gaat komend seizoen niet veel spelen... sukkelt van de ene zware blessure in de andere... 70 miljoen heeft die gekost...

Was nog aan het twijfelen om hem in mijn FPL op te nemen, gezien zijn prijs. Die kunnen we dan ook weer schrappen.

Nog 4-5 dagen en de eerste trip komt eraan.
Naar het pittoreske Rennes om er rustig iet te drinken en de aankopen te aanschouwen die we gehaald hebben met de flappen die we voor Rice kregen... :unsure:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan