Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar een Antony aan €95M is gewoon daylight robbery. Arm United.
Kan toch bijna niet anders dat Ten Hag onder tafel daar een stevige duit aan verdiend heeft.
Geen idee tbh.
United betaalt al zoveel jaar tientallen miljoenen te veel dat de gemiddelde TD/voorzitter gewoon al direct 20M bij de prijs gooit vanaf ze bellen. Want het scenario is toch elk seizoen hetzelfde... In mei/juni ergens gaan luisteren naar de waarde van de zoveelste speler waar je eigenlijk niks mee kan aanvangen, schrikken van de prijs, 2 maand zoeken naar een ander alternatief en dan rond deadline day die prijs van in mei +10M leggen.

Het mag dan wel diefstal zijn, ze zetten hun deur wagenwijd open en leggen het geld gewoon op de keukentafel. De laatste jaren zit het zelfs al in een sportzak zodat het makkelijker mee te nemen is.

Het is echt een raadsel hoe United na al die jaren nog altijd winstgevend is. Goed wetende dat ze dan nog eens elk jaar een significant deel van die winst afstaan aan de aandeelhouders.

Van -12 punten naar -9 :coolbrows:take that Premier League.

Ik was wel onder de indruk van zowel DCL als Brantwaithe, die laatste zie ik sowieso naar een "top"club gaan volgend seizoen
PSV had die ook graag willen houden dacht ik? Mooi dat hij nu al basisspeler is bij Everton.

PSV had die ook graag willen houden dacht ik? Mooi dat hij nu al basisspeler is bij Everton.
Ja klopt! Ze hadden ook een bod uitgebracht maar was "maar" 10mil oid natuurlijk te weinig als je die ook als homegrown kan verpatsen in de PL :)
Heeft gelukkig ook een nieuw contract getekend dus we gaan alleszins een mooie som krijgen als ie weggaat.

I see, verkeerde perceptie dan.

Maar een Antony aan €95M is gewoon daylight robbery. Arm United.
Kan toch bijna niet anders dat Ten Hag onder tafel daar een stevige duit aan verdiend heeft.

Het blijft Utd, die zouden mij zelfs proberen te kopen voor 10M eur, terwijl de rest vd wereld mij 100M zou geven om zo ver mogelijk van hun veld te blijven. Totale incompetence op management level daar

Hoelang gaat Ten Hag nog mogen blijven verder klooien? Dit kan toch niet meer.
Paar maand geleden zei ik nog: geef die man de tijd om iets op te bouwen ook al vallen de resultaten tegen. Maar het zijn niet enkel de resultaten natuurlijk. En het halen van Anthony etc kan je toch ook naar hem schuiven als 'verkeerde keuze'.

Maar welke trainer kan je nu nog halen als Man U zijnde, die dan nog eens goed kan werken met die kern en dat bestuur.

Er moet bij United gekeken worden naar een trapje (of 2) hoger dan Ten Hag...
Allez, voor mij hoeft hij hoegenaamd geen trainer te blijven hoor maar het ligt hier echt niet alleen aan de trainer. Daar moet gewoon dringend iets veranderen in het bestuur. Heel die kern moet doorgelicht worden en 70% ervan moet je gewoon buiten gooien en vervangen.

Jammer voor ETH maar het is wel duidelijk gebleken dat hij iemand nodig heeft die zijn handje vasthoudt bij het halen van spelers. Dat het niet draait als hij geen kern heeft die met kop en schouders boven de rest uitsteekt spreekt ook wel niet in zijn voordeel natuurlijk.

Wordt dat niet al 3-4 seizoenen gezegd? Dat 70% van de spelers buitegegooid en vervangen dienen te worden? Misschien dat ze daar beter investeren in een deftige TD die samen met de trainer de transfers regelt, want trainer na trainer is het telkens hetzelfde liedje.

Daar is het altijd: trainer komt, trainer haalt spelers die hij wilt, trainer wordt ontslagen. Rince and repeat.

Het is denk ik de enigste club in de premier league die geen director of football heeft.

Maar ETH moet met het geld dat hij gekregen heeft veel beter doen. Hij zou ook beter wat meer zijn mond houden want wat daar uitkomt slaagt op niet veel.

Daar is het altijd: trainer komt, trainer haalt spelers die hij wilt, trainer wordt ontslagen. Rince and repeat.

Het is denk ik de enigste club in de premier league die geen director of football heeft.

Maar ETH moet met het geld dat hij gekregen heeft veel beter doen. Hij zou ook beter wat meer zijn mond houden want wat daar uitkomt slaagt op niet veel.
Dit inderdaad. Heeft zijn krediet wel verspeeld op die manier.

Niet vergeten dat hij nu al een vijftiental maanden aan het roer staat, drie transfer windows gekregen, maar nog steeds zit aan te modderen. Vorig seizoen werd hij nog een beetje 'gered' door de bloedvorm van Rashford, maar die zuigt nu ook de sproeiers uit de pelouse.
General heeft die broltransfers al even opgenoemd, maar die zijn allemaal voor een pak geld gekomen.

Als ge steeds oude bekenden van uw ex-club uit een shit tier competitie moet gaan halen, voor 2-4x hun marktwaarde, dan kunnen ze u beter geen beslissingsbevoegdheid geven.

Niet vergeten dat hij nu al een vijftiental maanden aan het roer staat, drie transfer windows gekregen, maar nog steeds zit aan te modderen. Vorig seizoen werd hij nog een beetje 'gered' door de bloedvorm van Rashford, maar die zuigt nu ook de sproeiers uit de pelouse.
General heeft die broltransfers al even opgenoemd, maar die zijn allemaal voor een pak geld gekomen.
En de vorm die Casemiro had toen hij net toekwam.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan