Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ai ai Spurs.
Maddison en Van De Ven uit tot januari, Richarlison uit tot december en Romero geschorst tot 5/12.
Da's toch echt ongelofelijk zuur. Ik had echt graag willen zien waar ze zouden uitgekomen zijn zonder al die miserie. Dat ze nu een terugval gaan kennen lijkt de logica zelve.

Hier keuze tussen Salah, Haaland of Saka voor capi. Uiteraard als een volleerd voetbalkenner voor de laatste gegaan. Iedereen dacht dat die geblesseerd was, dus dat had een gigantische differential kunnen zijn. Maar ik kan gewoon geen geluk hebben dit jaar precies.

Hier keuze tussen Salah, Haaland of Saka voor capi. Uiteraard als een volleerd voetbalkenner voor de laatste gegaan. Iedereen dacht dat die geblesseerd was, dus dat had een gigantische differential kunnen zijn. Maar ik kan gewoon geen geluk hebben dit jaar precies.
Ik vind troost in het twitteraccount FPLDisasters

Nog eens een overwinning, match niet gezien wegens de levensbelangrijke derby tussen SK Roeselare en Wervik (waar we ook opgescheept zitten met een trainer a la Moyes) maar al blij met 3 punten voor de Hammers, was dringend nodig.

Laatst bewerkt:
Go into administration = deducted 9 points.

Overspend the Premier League's Profit and Sustainability allowances by 19.5m after working with the league on what you can and cannot spend = deducted 10 points.

Fuck.

Edit: blijkbaar -10... gvd

Ik denk in alle eerlijkheid dat het het beste seizoen is voor jullie om dit te laten gelden.
Everton red zich nog makkelijk, zelfs met deze puntenaftrek.

Nu kunne ze wel niet terug met City. Die moeten nu gigantisch hard gestraft worden.

Ik zie ze ons ook nog punten aftrekken. Maar City nee hoor die mogen doen wat ze willen
Ik niet.
Had de Rus er nog gezeten, dan wel vanwege politiek geleuter maar van een chelsea gaan ze ook blijven.
Idem voor bv liverpool, tottenham, arsenal, man u, newcastle.

Maar moest morgen bekend geraken dat Luton £5 teveel heeft uitgegeven, ho maar daar zullen ze gaan zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan