Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dean AshtonWelke omhaal vinden jullie trouwens de mooiste? Rooney? Ronaldo? Ibra? Garnacho? Of toch nog een andere?
Ik moet zeggen dat ik deze van Garnacho toch echt wel fantastisch vind qua pure schoonheid van uitvoering. Perfecter kan haast niet. En de moeilijkheidsgraad is ook zeker niet te onderschatten. Ik zou die toch wel durven op 1 te zetten.
Op PlaySports zag ik die van Benteke passeren, is ook niet mis. Ashton hierboven zie ik voor de eerste keer en getuigt van zeer goede balans.Welke omhaal vinden jullie trouwens de mooiste? Rooney? Ronaldo? Ibra? Garnacho? Of toch nog een andere?
Ik moet zeggen dat ik deze van Garnacho toch echt wel fantastisch vind qua pure schoonheid van uitvoering. Perfecter kan haast niet. En de moeilijkheidsgraad is ook zeker niet te onderschatten. Ik zou die toch wel durven op 1 te zetten.
Welke omhaal vinden jullie trouwens de mooiste? Rooney? Ronaldo? Ibra? Garnacho? Of toch nog een andere?
Ashton had alles om een absolute topper te worden.Op PlaySports zag ik die van Benteke passeren, is ook niet mis. Ashton hierboven zie ik voor de eerste keer en getuigt van zeer goede balans.
Sonck in de sneeuw tegen Courtois was ook knap.
Hoe verticaler de bal komt, hoe moeilijker, maar overhoeks binnen, op een perfecte - niet-gekraakte - voorzet is esthetisch het mooist (los van techniek, kunde of geluk).

Die van Bale in de CL finale tegen Liverpool in 2018 vond ik wel een hele mooi.

Voor Spurs moet je precies een One Hotspur member zijn (https://www.eticketing.co.uk/totten...cquisition2324_0_2023_6&utm_content=intro-cta).Iemand ervaring met tickets kopen voor Chelsea of Spurs en die tips heeft voor mij?
Wij gaan het weekend van 29 maart - 1 april naar Londen, en Spurs spelen dat weekend tegen Luton, Chelsea tegen Burnley.
Speeldatum + exact uur nog niet bekend, maar zou uiteraard asap tickets willen proberen kopen van zodra dat gepland wordt.
Welke omhaal vinden jullie trouwens de mooiste? Rooney? Ronaldo? Ibra? Garnacho? Of toch nog een andere?
Hoezo was die van Rooney de beste qua uitvoering? Hele mooie goal, maar hij krijgt die bal op zijn scheenbeen. Dan zijn die van Garnacho en Ronaldo toch een pak beter qua uitvoering. En Garnacho raakt die zelfs ook met de onderkant van zijn scheenbeen. Nee, dan is die van Ronaldo de knapste qua uitvoering.Die van Rooney was qua uitvoering en moment de beste denk ik.
Ik heb die van Ibra eigenlijk nooit bij de aller knapste gerekend... Die was van ver vooral, maar vooral na een reusachtige blunder. Veel balgevoel maar dus eerder te wijten aan hoe een Engelse keeper typisch flatert.
Jij doet alsof hij die vol op zijn scheenbeen pakt... Perfect uitgevoerd hoor.Hoezo was die van Rooney de beste qua uitvoering? Hele mooie goal, maar hij krijgt die bal op zijn scheenbeen. Dan zijn die van Garnacho en Ronaldo toch een pak beter qua uitvoering. En Garnacho raakt die zelfs ook met de onderkant van zijn scheenbeen. Nee, dan is die van Ronaldo de knapste qua uitvoering.