Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De rechtzaak omtrent de 115 inbreuken van City heeft eindelijk data.

...rechtzaak in de herfst van 2024. Uitspraak zomer 2025

🤡🤡
Tijd genoeg om nog wat te foefelen en regels aan te passen.
Ik heb vernomen dat Luton £100 pond teveel heeft gespendeerd vanwege een gratis abonnement voor een nieuwe omwonende.
Was niet voorzien in het budget en dus zal de PL een onderzoek starten met betrekking tot deze flagrante overtreding en met spoed ingrijpen.

HLN die naar de patmcafeeshow kijkt, gekker moet het meer worden. Tzal geleden zijn van bij covid.

Everton in beroep tegen de puntenaftrek.
Volledig terecht. Niet dat men niet akkoord met de puntenaftrek op zich, das een straf die nog te begrijpen valt op zich.
Maar gezien het boeltje die de PL er van aan het maken is als het over de "grote" clubs gaat hebben ze volledig gelijk om het allemaal in vraag te stellen.

Wel nice, nu dat orange VOO heeft overgenomen (en ik de voetbalpas voor de jupkes league heb), krijg ik nu opeens gratis premier league voetbal erbij. Wel Franse commentatoren maar wel nice nonetheless.

Heb nu alle grote leagues, jupkes league en Champions league via vtm.

Everton in beroep tegen de puntenaftrek.
Volledig terecht. Niet dat men niet akkoord met de puntenaftrek op zich, das een straf die nog te begrijpen valt op zich.
Maar gezien het boeltje die de PL er van aan het maken is als het over de "grote" clubs gaat hebben ze volledig gelijk om het allemaal in vraag te stellen.
Yup, exact. Benieuwd of er iets gaat wijzigen. Ik hoop -6 idp.

Bon, 3e away game op rij gewonnen, 2 punten van safety. Normaal stonden we mooi op de 11e plaats...

Ik dacht echt dat die penal gaven opt einde, waarom de var de ref naar het scherm riep snap ik echt ni. Was toch duidelijk op het hoofd... en dan decision penalty lol... ik kreeg bijna een hartaanval

Diene Simon Hooper is toch echt niet serieus meer… Betrokken bij de 2 grootste kemels dit seizoen. Hoe heeft die nog altijd zijn job :unsure:

Diene Simon Hooper is toch echt niet serieus meer… Betrokken bij de 2 grootste kemels dit seizoen. Hoe heeft die nog altijd zijn job :unsure:
Dat City punten verliest is goed voor ons maar die actie afblazen ruikt toch echt naar corruptie.

Dat City punten verliest is goed voor ons maar die actie afblazen ruikt toch echt naar corruptie.
Het is ook raar want lijkt eerst nog voordeel te geven, maar dan als hij Grealish diep ziet gaan, fluit hij toch, terwijl de lijnrechter zijn vlag beneden houdt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan