Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien zag hij ook de 3 verdedigers en zag hij het niet goed komen? Maar dan had hij nog langer kunnen laten doorspelen ook uiteraard.

Het zou niet mogen, maar ik vind het wel grappig eigenlijk. City krijgt al genoeg voordelen vanuit allerlei hoeken.

Daarnaast doet men daar bij City alsof de 4-3 er al in zat. Bullshit natuurlijk. Ten eerste is het nog niet eens zeker dat Grealish het alleen kon volhouden tot aan de goal en dan moet de bal er nog in natuurlijk.

Het zou niet mogen, maar ik vind het wel grappig eigenlijk. City krijgt al genoeg voordelen vanuit allerlei hoeken.

Daarnaast doet men daar bij City alsof de 4-3 er al in zat. Bullshit natuurlijk. Ten eerste is het nog niet eens zeker dat Grealish het alleen kon volhouden tot aan de goal en dan moet de bal er nog in natuurlijk.
Maar dat maakt geen verschil in de flagrant foutieve beslissing van de ref die zo een goeie kans ontneemt op een gevaarlijke counter. Terecht dat City woedend is.

Maar dat maakt geen verschil in de flagrant foutieve beslissing van de ref die zo een goeie kans ontneemt op een gevaarlijke counter. Terecht dat City woedend is.
Uiteraard, dat klopt zeker. De ref had daar absoluut voordeel moeten geven, maar sommige doen alsof de scheids hun de zege heeft ontnomen. Dat is allesbehalve feit.

Conclusie is zoals @gamer5 zegt he, hoe Hooper nog altijd matchen mag fluiten is echt een raadsel. Zelfde ref als bij de blunder eerder dit seizoen in Spurs - Liverpool en da's lang niet het enige dat hij al "verkeerd" gefloten heeft de laatste jaren.

Uiteraard, dat klopt zeker. De ref had daar absoluut voordeel moeten geven, maar sommige doen alsof de scheids hun de zege heeft ontnomen. Dat is allesbehalve feit.
Ook waar, maar dit komt sowieso naar boven als Man City aan de meet een punt te kort komt, net als dat Liverpool een punt te kort zou komen, ook weer naar boven komt dat de VAR even lag te slapen bij het doelpunt van Luis Diaz.

Blijkbaar zijn 3e blunder dit seizoen na Man U vs Wolverhampton ook al in Augustus.

On 14 August 2023, Hooper was the referee for a Premier League match featuring Manchester United and Wolverhampton Wanderers, a game which ended in a 1–0 win for the hosts. In extra time, United goalkeeper Andre Onana collided with Wolves forward Sasa Kalajdzic in the penalty area. Despite protests from players, Hooper did not award Wolves a penalty and VAR did not intervene on the decision. After the game, PGMOL apologized to Wolves manager Gary O'Neil for the error, admitting that a penalty should have been given.[8] Hooper and two VAR officials were subsequently dropped from refereeing for the following Premier League weekend fixtures.[9][10]

Blijkbaar zijn 3e blunder dit seizoen na Man U vs Wolverhampton ook al in Augustus.

On 14 August 2023, Hooper was the referee for a Premier League match featuring Manchester United and Wolverhampton Wanderers, a game which ended in a 1–0 win for the hosts. In extra time, United goalkeeper Andre Onana collided with Wolves forward Sasa Kalajdzic in the penalty area. Despite protests from players, Hooper did not award Wolves a penalty and VAR did not intervene on the decision. After the game, PGMOL apologized to Wolves manager Gary O'Neil for the error, admitting that a penalty should have been given.[8] Hooper and two VAR officials were subsequently dropped from refereeing for the following Premier League weekend fixtures.[9][10]

Die ref kunnen ze best degraderen naar 2e klasse dus he.

Ik begrijp de frustratie wel, Grealish was alleen door op goal. Ja, het was nog ver en hij was alleen, maar het slaat nergens op dat je daar geen voordeel geeft.

Misschien zag hij ook de 3 verdedigers en zag hij het niet goed komen? Maar dan had hij nog langer kunnen laten doorspelen ook uiteraard.

Na het nog eens te bekijken, denk ik idd dat het dit was.
Hij denkt 'ik geef voordeel', Haaland trapt die lange bal, de scheids zag gewoon niet dat Grealish daar stond dus dacht 'ja dan fluit ik maar'.

Zware fout toch wel, want ben er vrij zeker van dat de verdedigers Grealish niet meer gingen bijbenen.

Wist niet dat die ook floot in United - Wolves.
Drie keer scheepsrecht zeker?

Het is vooral hoe inderdaad. Eerst voordeel geven en dan affluiten als hij ziet dat grealish op doel afgaat. Beide “flaters” (Tottenham - Liverpool) in het voordeel van Tottenham. Toch bizar :)

Na het nog eens te bekijken, denk ik idd dat het dit was.
Hij denkt 'ik geef voordeel', Haaland trapt die lange bal, de scheids zag gewoon niet dat Grealish daar stond dus dacht 'ja dan fluit ik maar'.

Zware fout toch wel, want ben er vrij zeker van dat de verdedigers Grealish niet meer gingen bijbenen.
Waarom? Voor is dat toch absoluut geen uitgemaakt zaak.

Grealish is ten eerste al niet van de snelste en je bent sowieso in het geval van de verdedigers sneller zonder bal dan met.

Waarom? Voor is dat toch absoluut geen uitgemaakt zaak.

Grealish is ten eerste al niet van de snelste en je bent sowieso in het geval van de verdedigers sneller zonder bal dan met.

Goh ja, we zullen het nooit zeker weten. Ik kreeg misschien die indruk omdat er 2 direct stoppen met lopen bij het fluitsignaal.
Maar je ziet Grealish naar rechts lopen, dus als hij voor die verdediger (die wel nog verder loopt) inloopt kan die weinig doen. Dan ligt de weg vrij om met rechts te trappen.

1:43

Morgen al een nieuwe speeldag!
December is bijzonder druk en het eerste weekend van januari is het ook FA Cup

• Hull City v Birmingham City
  • Newport County or Barnet v Eastleigh or Reading
  • Plymouth Argyle v Sutton United
  • Maidstone United v Stevenage or Port Vale
  • Coventry City v Oxford United
  • Brentford v Wolverhampton Wanderers
  • Chelsea v Preston North End
  • QPR v Bournemouth
  • Gillingham v Sheffield United
  • Swansea City v Morecambe
  • Manchester City v Huddersfield Town
  • Blackburn Rovers v Cambridge United
  • Nottingham Forest v Blackpool or Forest Green Rovers
  • Wigan Athletic v Manchester United
  • Crystal Palace v Everton
  • Middlesbrough v Aston Villa
  • Sunderland v Newcastle United
  • Sheffield Wednesday v Cardiff City
  • Millwall v Leicester CIty
  • Watford v Chesterfield/Leyton Orient
  • AFC Wimbledon or Ramsgate v Ipswich Town
  • Peterborough United v Leeds United
  • West Bromwich Albion v Aldershot or Stockport County
  • Southampton v Alfreton Town or Walsall
  • Tottenham Hotspur v Burnley
  • Fulham v Rotherham United
  • Norwich City v Crewe or Bristol Rovers
  • West Ham v Bristol City
  • Arsenal v Liverpool
  • Stoke City v Brighton and Hove Albion
  • Luton Town v Bolton Wanderers
  • Shrewsbury Town v Wrexham or Yeovil Town
Intussen zijn Wrexham en Wimbledon ook door.
Direct Liverpool - Arsenal. Burnley naar Tottenham.

haaland-meme-863991032.jpg

Hahaha

Morgen hategame tegen een ploegje uit noord-londen.
Ik wil direct tekenen voor terug een winning goal van Souçek in de 90ste minuut.

Schitterend trouwens hoe Mr. Potato Salad is opengebloeid na het vertrek van Rice. Speelt duidelijk vrijer.
Wat ook zijn viering en uitleg erover verklaart.

Morgen hategame tegen een ploegje uit noord-londen.
Ik wil direct tekenen voor terug een winning goal van Souçek in de 90ste minuut.

Schitterend trouwens hoe Mr. Potato Salad is opengebloeid na het vertrek van Rice. Speelt duidelijk vrijer.
Wat ook zijn viering en uitleg erover verklaart.
Is er een ploeg in Londen die wel Tottenham kan uitstaan? :laugh:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan