Engels Voetbal 2023-2024 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe kan een gelijkspel dan 'het eerlijkst' zijn? Da's toch gewoon zeggen dat er geen van beide ploegen verdiende te winnen, wat in dit geval gewoon onjuist is. Arsenal was beter, heeft meer kansen gecreëerd, wat je ook duidelijk kan zien aan de statistieken. Geen idee hoe ik dit anders moet interpreteren hoor.

En xG zeker geen pure scorebordjournalistiek. Dat geeft toch een duidelijk beeld welke ploeg de betere was, zeker als het verschil zo navenant is. Je kan 20x domweg naar doel trappen zonder gevaarlijk te zijn, maar dan kom je niet aan 3,68 xG. Als ik trouwens verder kijk naar de statistieken zie ik dat Arsenal 6 'big chances' heeft gehad, terwijl Liverpool er geen enkele had.
Heat of the moment zeker.
Verdiende overwinning voor Arsenal, wij waren onherkenbaar (en dat is zeker de verdienste van Arsenal).

Normaal morgen dit uur in de pub om rustig iet te drinken en een voorbeschouwing te houden.

Maar helaas besliste meneer doktoor dat ik vanuit mijne zetel moet kijken.

Hoe dan ook, het zal een pak beter moeten qua prestaties, en ook de var eens wat meehebben (ofja toch al correct hebben).
Denk niet dat we 3* gaan stunten tegen Arsenal maar hoop doet leven.

En jawel 2 wissels. Geen enkele is aanvallend...

Denk dat ik mijn rolstoel wat aan het raam zal zetten, kijken of het gras groeit....

Minuut 83.
3 wissels. Alle 3 verdedigend terwijl je 0-6 achterstaat ...

Kben wel wat gewoon maar zo slecht heb ik het nog nooit gezien.

Interpreteer jij de 0-6 als een capitulatie van de groep ten aanzien van Moyes?
Ik hoop het maar vrees het.
We moeten ook toegeven dat Arsenal beter was natuurlijk.

Als men wil reageren tegen de coach dann nbest gewoon hem.negeren en effectief aanvallend spelen. Maak je de supporters nog blij mee.

Het zou ook te laat zijn nu.
Hopelijk geen contract verlenging maar zelfs dan vrees ik dat gierige eigenaar weer zo'n oude manager gaat halen wegens goedkoper, weinig tegenspraak,...

Wat een drama weer. En dat tegen forrest.
Arbitrage mag ook wel eens beter. Vlak voor neus iemand met 2 handen omver duwen... Geen fout meer blijkbaar.

Kalvin-Philips. Khoop dat ze die niet permanent gaan halen. Man man man. Een schim van wat hij bij leeds was

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan