Reverz
Well-known member
Why? Als de carpolicy het niet expliciet uitsluit of het is duidelijk gezegd dat het niet mag als je de wagen/kaart gekregen hebt en de kaart laat het toe... dan is het gewoon gebruiken imo. Ik zou ook geen slapende honden wakker maken.Zoiets vraag je toch gewoon aan uw werkgever als het niet duidelijk is? Er zomaar van uitgaan dat je mag internationaal laden op kosten van je werkgever voor privégebruik is gewoon vragen om problemen.
Nen hoop mensen komt met diejn auto België al niet uit want altijd met de vlieger op congé. En de meeste anderen rijden misschien 1-2x per jaar naar het buitenland ermee. Je hebt altijd uitzonderingen die 4 keer gaan skien en 8 keer gaan fietsen etc maar dat zijn het ook: uitzonderingen. Dus over wat zijn we aan het praten in vergelijking met de TCO van zo'n wagenpark?
Voor alle duidelijkheid: als het uitgesloten is zou ik mij daar ook aan houden maar anders... Wat is het ergste dat ze gaan doen? Vragen om dat terug te betalen?
En eerlijk gezegd: good luck with that.Bij ons is het destijds overigens net als bij @Mr.Fingers in de spotlight gezet om de switch naar EV te promoten, voor ze hebben beslist dat je niks anders meer mocht bestellen. Zonder duidelijke communicatie omtrent het tegendeel ga ik er dus vanuit dat die regel nog steeds in voege is.
.