Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In April zei ze dat ze binnen 15 jaar 600k wou hebben, gaan ze nu een serie maken over hoe goed ze het gedaan heeft dat ze het sneller heeft?Allé, ons Charlotje heeft weer een serieuze stap gezet richting FIRE, haar BF wint even 1,4m USD op een pokertoernooi![]()

Haar relatie klinkt als een goede investering.Allé, ons Charlotje heeft weer een serieuze stap gezet richting FIRE, haar BF wint even 1,4m USD op een pokertoernooi![]()
600k op 15 jaar ... maar als je haar bezig hoort is het alsof ze al in de miljoenen zwemt.In April zei ze dat ze binnen 15 jaar 600k wou hebben, gaan ze nu een serie maken over hoe goed ze het gedaan heeft dat ze het sneller heeft?![]()
FIRE had wel potentieel, het probleem zit hem in de executie. De factchecking die na de heisa pas opdook had beter in de docu gestoken. De becommentariering van experten bleef erg vaag terwijl ze die personen beter hadden geconfronteerd met de harde cijfers.Voor wie Netflix heeft: Get Smart with Money.
ontluisterende docu over USA en hoe slecht ze daar met hun geld omgaan... dit soort docu zou VRT beter gemaakt hebben ipv hun onnozel Fire reeks.
600k op 15 jaar ... maar als je haar bezig hoort is het alsof ze al in de miljoenen zwemt.
Als ik haar poker palmares bekijk:
80.000$ total earnings op 11 jaar tijd. Als ik daar de kosten voor de vliegtickets en inkomstenbelasting bijreken is dat toch ook gene vette.![]()
Charlotte Van Brabander's profile on The Hendon Mob
Total life earnings: $80,024. Latest cash: $667 on 03-Sep-2022. Click here to see the details of Charlotte Van Brabander's 27 cashes.pokerdb.thehendonmob.com
Ze kan beter zelf wat tips sprokkelen op het BG forum want in de spaarvermogen-topic gaan veel users daar los over en die hebben dan ook nog eens kinderen ten laste.
)Das zeker dat!!zeker als jonge niet onaantrekkelijke vrouw.

Maar dat is mss niet van haarIn die serie zie je in de eerste aflevering het huis van Charlotte. Ze wil graag 600K, maar volgens mij is haar woning al zoveel waard.

Blijkbaar het kersje op de taart als zijn winsten van deze zomer bekijktAllé, ons Charlotje heeft weer een serieuze stap gezet richting FIRE, haar BF wint even 1,4m USD op een pokertoernooi![]()
Jama als vadertje staat gepasseerd is blijft daar niet veel meer van over hoorBlijkbaar het kersje op de taart als zijn winsten van deze zomer bekijkt
Bekijk bijlage 13122
Bron: https://pokerdb.thehendonmob.com/player.php?a=r&n=266530

Het blijft België hé, dus voor dat bedrag kunt ge u wel nen boekhouder zoeken die dat allemaal fiscaal gunstig kan arrangerenJama als vadertje staat gepasseerd is blijft daar niet veel meer van over hoor![]()

In essentie is die docu exact waarmee ik bezig ben en wat idd Buffet/Boggle adviseert. Toch krijg ik koude rillingen daarvan. De experts die aan bod komen zijn amper geschoold en papegaaien gewoon fire101/reddit/mrmoneymoustache. Ik vind het bijzonder dat 'experts' met gratis informatie die overal te vinden is zo gemakkelijk geld kunnen verdienen. Misschien ook een financial advisor side hustle beginnenVoor wie Netflix heeft: Get Smart with Money.
ontluisterende docu over USA en hoe slecht ze daar met hun geld omgaan... dit soort docu zou VRT beter gemaakt hebben ipv hun onnozel Fire reeks.
Bovendien ook niet echt happy met hoe mainstream het aan het worden is. Meestal is dat het moment dat het fout afloopt, nietwaar @JanusDR
?Ja goed, dom zal hij niet zijn, en als dat een succesvol ondernemer is in haar ogen, en hij is zeer goed in poker, en hij heeft daardoor geld...Knap is die gast ook niet, als in ze kan beter krijgen, maar dan is het wellicht financieel niet zo voordelig![]()
Dat klopt.Bovendien ook niet echt happy met hoe mainstream het aan het worden is. Meestal is dat het moment dat het fout afloopt, nietwaar @JanusDR?

www.instagram.com
Ze staat serieus op verlies met haar port en heeft nu geen tijd meer… typischZe heeft het geld van de VTM al niet meer nodig. Ze stopt met haar programma samen met die Cedric om meer content te creëren.
![]()
Leer zelf beleggen - Slimmer met geld op Instagram : "Lieve mensen! Ik krijg geregeld de vraag wanneer de volgende episode van ‘de beurs van Charlotte en Cedric’ online komt. Aangezien het najaar voor mij vol met projecten en content creëren voor
267 likes, 12 comments - slimsparen op September 11, 2022: "Lieve mensen! Ik krijg geregeld de vraag wanneer de volgende episode van ‘de beurs van Charlotte en Cedric’ online komt. Aangezien het najaar voor mij vol met projecten en content creëren voor @slimsparen zit heb ik besloten mij...www.instagram.com

toch wel 1 positieve review so farIk vind het hallucinant voor welke absurde prijzen zij haar cursussen verkoopt...
Ga gewoon gratis naar de bib en leen daar twee of drie goede boeken en je weet waarschijnlijk al meer dan wat zij uit haar nekt lult.
![]()
FIRE: Leer alles over beleggen op de beurs en in crypto
Leer hoe je de eerste stappen naar en op de beurs zet en leer alles over cryptowww.slimsparen.eu
Wie zijn die (domme) mensen die zoveel geld op tafel leggen voor de juiste "moneymindset"?![]()

De mensen die niet weten wat een bibliotheek is.Wie zijn die (domme) mensen die zoveel geld op tafel leggen voor de juiste "moneymindset"?![]()