D
Deleted member 658
Guest
Je kan op evenveel verschillende manieren je inkomen verhogen (of kosten verlagen) als dat er talenten op de wereld bestaan. Dat is oneindig en zeer persoonlijk.Nu was ik toch aan het wachten op die manieren om mijn inkomen te verhogen (en gelukkig te zijn, dus een nachtjob zal het niet zijn denk ik).
Voor jou is een nachtjob niet mogelijk, voor mensen die maar 5 uur slaap nodig hebben, misschien wel. Als Vierkant en diens partner over de nodige discipline beschikken om 15 jaar lang een fruggal lifestyle vol te houden en vanaf hun 40ste te rentenieren, dat is net zo goed iets uitzonderlijk.
En wie weet hoeveel Mulan op Onlyfans zou kunnen verdienen of anders. als gigolo?
Zeer algemeen genomen: focus je op die dingen die voor jou kinderspel zijn, maar die voor anderen te moeilijk of te zwaar zijn.
En misschien is het interessant voor mensen om eens aan introspectie te doen en voor zichzelf uit te maken wat hen tegenhoudt.
Ik lees hier bijvoorbeeld 'ondernemen' -> 'Voor elke onderneming die succesvol is/wordt, zijn er ontelbare die falen.'
-> Das gewoon faalangst
Ik ben zelf geen ondernemer (want ik heb daar als levensgenieter niet het nodige 'workaholic' talent voor), maar wel een investeerder.
Wat ondernemers en investeerders gemeenschappelijk hebben, is dat ze beiden een neus voor zaken hebben en risico's durven nemen met hun kapitaal.
De wereld ligt open voor mensen met zelfkennis, die leergierig zijn en berekende risico's durven nemen.
Laatst bewerkt door een moderator: