Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wait, wut, gewichtsklasse, doet gij aan boksen of zo?Ik weet niet echt meer wat mijn voornemens waren, maar dit jaar was zo'n verwarrende onverwachte boel zodat alle pogingen toch gedoemd waren om te mislukken. Ik heb wel een paar weken geleden mij voorgenomen om eens echt een goeie deep clean te doen thuis (zoveel mogelijk gerief weg doen, kleren sorteren, alle kleine hoekjes en onbereikbare plaatsen eens goed kuisen ) zodat ik het nieuwe jaar met een 'vers' huis kan beginnen. Clean space, clean mind enalles. En dat is bijna af dus daar ben ik wel tevreden mee. Ik wilde ook een schermloze hobby en die heb ik nu eindelijk ook gevonden.
Voornemens:
- Een heel jaar regelmatig trainen (hopelijk zonder blessure om roet in het eten te gooien) en eindelijk eens een kampioenschap meedoen
- Goed voor mezelf zorgen op de meest basic manier aka genoeg slapen en niet teveel brol eten, veel moeilijker dan dat wil ik het niet maken
- Wat bewuster zijn ivm financiële zaken, dus een beetje meer uitzoeken wat voordelig is en niet gewoon voor het eerste beste gaan, wat bewuster sparen zodat ik meer kan sparen dan het minimum dat ik voor mezelf had gezet, zo'n dingen
Doelen:
- Een job vinden in de sector waarvoor ik het voorbije jaar keihard gewerkt heb
- Verhuizen naar een huis met tuin
- Een paar van mijn hobby creaties verkopen
- In mijn gewenste gewichtsklasse geraken voor dat eventuele kampioenschap
Ik heb wel nog andere doelen, zoals ook mijn sociaal leven wat opkrikken, misschien terug gaan daten. Maar het is belangrijker om eerst mezelf en m'n leven terug wat op orde te krijgen, de rest volgt dan wel wanneer ik er klaar voor ben hoop ik.
Powerlifting dacht ik.wait, wut, gewichtsklasse, doet gij aan boksen of zo?
GewichtheffenPowerlifting dacht ik.

Hetzelfde met tournee mineral en al die andere onozelheden, is minder drinken (of stoppen) echt enkel koppelbaar aan een jaarlijks evenement???

Straks sta je daar helemaal eenzaam.Alle slechte energie uit mijn leven bannen.
Mensen met slechte vibes worden eruit gegooid en ...
☺Straks sta je daar helemaal eenzaam.☺

3000?3000km lopen en blessurevrij blijven.

Hij bedoelt op een heel jaar denk ik (hoop ik)3000?
Ik ben met 3km al content tegenwoordig![]()
Alle slechte energie uit mijn leven bannen.
Mensen met slechte vibes worden eruit gegooid en voor de rest geen voornemens want daar komt uiteindelijk niets van in huis.
Zelfs die overtollige kilo's neem ik voor lief!