Groep C (Slovenië, Denemarken, Servië, Engeland)

Op papier toch een dikke ploeg hoor, dit Engeland.

Alleen die 2 centrale verdedigers vind ik maar matig. En de keeper is een vliegenvanger.
De rest van de ploeg is wereldklasse.

Hele voorbeschouwing: "Bellingham niet in vorm". Match 12 minuten ver ...
Heb die voorbeschouwing nu niet gezien, maar dat is toch typisch gezwats van mensen die totaal geen wedstrijden kijken en zich blind staren op statistieken. :laugh:

EDIT: Allez, statistieken niet echt, want die zijn eigenlijk fenomenaal voor iemand van zijn positie, maar ik bedoel dus dat hij die scorende reeks van voor nieuwjaar niet heeft kunnen doortrekken. Wat eigenlijk gewoon de logica zelve is, want die was natuurlijk wel gewoon insane en dat ging ooit ophouden natuurlijk.

Dieje Serviër die zonet die slechte pass gaf centraal, ni eens de moeite doen om terug te lopen na die pass... ik zou woest worden als coach...

Het is nu toch wel allemaal heel steriel bij Engeland. Ook opvallend hoe weinig Kane bereikt wordt of aan de bal komt. En Foden die vanop links altijd naar binnen knijpt, maar dan al verschillende keren dat er op links niemand is om de afvallende bal op te pikken.

Southgate = Britse versie van Bobby

En kan iemand een flipchart in de studio zetten? Er is toch plaats genoeg en dan moet Hein niet knullig die touchscreen aan de praat krijgen

Bij de Serviërs zie je dat het allemaal net iets te traag gaat. Op zich spelen ze degelijk, maar man aan de bal heeft altijd teveel tijd nodig voordat hij een pass geeft.

Engeland zou moeten doorduwen. Dat moet kunnen met die ploeg.

Wat Trent in dat middenveld loopt te doen... Mij een raadsel. Die hoort op een flank.

Terwijl Mainoo en Gallagher op de bank zitten.
Die bondscoach van Engeland hadden ze ook al lang moeten buitensmijten.

Zou Mason Greenwood eigenlijk ook meejuichen als Bellingham een goal maakt? 😏

Alleen al voor dat ‘incident’ met Greenwood een aantal maanden terug verdient Bellingham eeuwige roem.

Engeland is zoals een restaurant in het buitenland met fotos van hun eten. Mooi op papier, maar matig in de praktijk

Terug
Bovenaan