Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met welke defensie gaan de Fransen spelen? Ik lees overal Upamecano en Konate centraal, maar Saliba is toch hun beste CV? En Koundé of Clauss RB?
Zo spectaculair is Frenkie ook niet. Ik kijk elke match van Barcelona, maar die beslist nooit een match. Hij voetbalt gewoon lekker mee.Luxeproblemen he...
Van die die je opnoemt zou ik ook altijd Upamecano op de bank zetten, maar bon.
Nederland, ondanks de leuke selectie, gaat het potentieel toch moeilijk hebben in deze poule vrees ik. Zeker nu Frenkie De Jong er niet bij zal zijn, dus dat middenveld valt toch wat tegen.
Zo spectaculair is Frenkie ook niet. Ik kijk elke match van Barcelona, maar die beslist nooit een match. Hij voetbalt gewoon lekker mee.
Zijn die Fransen nu ziek of wat is daar van aan?

lap hahazou wel eens de eerste 0-0 kunnen zijn.

Onzin, van daar is een keeper quasi kansloos.Verbruggen gaat daar toch niet helemaal vrijuit imo, die bal leek mij niet onhoudbaar.
10 minuten later...zou wel eens de eerste 0-0 kunnen zijn.
ik had net getypt en ze scoorden10 minuten later...
gejinxedAl die mannen die daar zo een spel van maken minstens even onnozel. Al vind ik dat wel nog cool, zo een zweetband. Allen Iverson style. En praktisch voor kale sporters.Depay met z'n haarbandAls die man maar kan opvallen natuurlijk....